honda dvd navigatiesysteem

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Type R CW

honda dvd navigatiesysteem

Post by Type R CW »

Hey,

Binnenkort heb ik men type r met dvd navigatiesysteem.
Maar nu is mijn vraag hoe je kunt zien of je gsm compatibel is.
Heb onlangs nog zo'n site is gehad, waar je je gsm kon selecteren maar vind die niet meer terug.
Weet iemand deze site?

Grtz
Stijn
Jo&

Post by Jo& »

Als je gsm bluetooth heeft kan die op de carkit worden aangesloten en kun je zowiezo bellen en gebeld worden.
Afhankelijk van wat het navi systeem aanbied en je telefoon ondersteund zijn er soms extra dingen mogelijk. Bijv. voicedailing, bellen vanuit je navi ipv je telef... etc.
slydawg

Post by slydawg »

niet elke bluetooth carkit werkt met elke telefoon.

Gewoon proberen te connecten en dan weet je gauw genoeg als ie compatibel is of niet.
Jo&

Post by Jo& »

slydawg wrote:niet elke bluetooth carkit werkt met elke telefoon.

Gewoon proberen te connecten en dan weet je gauw genoeg als ie compatibel is of niet.

Vroeger had je bijv. Nokia carkits die alleen met Nokia samenwerkte en dat had je ook bij SonyEricsson.

Maar tegenwoordig maakt dat niet meer uit naar wat ik weet...
Iniedergeval niet bij systemen die niet door een telefoonproducer gemaakt zijn.
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

:-) misschien handig als je vertelt om wat voor telefoon het gaat?merk+type
Type R CW

Post by Type R CW »

Samsung G600 heb ik al 2 jaar.
Ja het is te hopen dat het werkt.
Als die telefoonlijst ook al gaat ben ik al content.
Keung

Post by Keung »

Ik kan met mijn Samsung ook via Bluetooth koppelen op de Nokia CK-7W.

@ Type R CW: je bedoeld > http://www.hondahandsfree.com/

Sony Ericsson is het meest compatible qua functies en mogelijkheden, andere merken ook alleen minder uitgebreid.
Type R CW

Post by Type R CW »

Keung wrote:Ik kan met mijn Samsung ook via Bluetooth koppelen op de Nokia CK-7W.

@ Type R CW: je bedoeld > http://www.hondahandsfree.com/

Sony Ericsson is het meest compatible qua functies en mogelijkheden, andere merken ook alleen minder uitgebreid.

ja, dat is hij. Bedankt!
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Jo& wrote:Als je gsm bluetooth heeft kan die op de carkit worden aangesloten en kun je zowiezo bellen en gebeld worden.
Afhankelijk van wat het navi systeem aanbied en je telefoon ondersteund zijn er soms extra dingen mogelijk. Bijv. voicedailing, bellen vanuit je navi ipv je telef... etc.

toen ik dit las heb ik gelijk de honda dealer gebeld om mijn bestelling proberen om te gooien... :razz:

ik heb dus die FN2 besteld, maar zonder navi pakket. wist toen nog niet dat het ook tesamen kwam met een bleutooth handsfree set...

ik las dat hier en dacht (pieep)..

dus snel omgegooid, ik was nog optijd :lol:

Thank You !
Type R CW

Post by Type R CW »

iVTEC-fab wrote:
"Jo&":q3tifxoz wrote:Als je gsm bluetooth heeft kan die op de carkit worden aangesloten en kun je zowiezo bellen en gebeld worden.

toen ik dit las heb ik gelijk de honda dealer gebeld om mijn bestelling proberen om te gooien... :razz:

ik heb dus die FN2 besteld, maar zonder navi pakket. wist toen nog niet dat het ook tesamen kwam met een bleutooth handsfree set...

ik las dat hier en dacht (pieep)..

dus snel omgegooid, ik was nog optijd :lol:

Thank You ![/quote:q3tifxoz]
Ook maar even vlug dvdnavi gepakt ofwat?

Ja dat is de reden dat ik de optie gepakt hebt. Anders heb je geen bleutooth aansluiting :s
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

ja precies !

inderdaad 'even vlug' navi erbij gepakt, ik was nog optijd, wagen was nog niet in productie.

naast de bleutooth had het voor mij nog een reden, ik kwam voor het eerst gisteren een foto tegen van het dashbord zonder navi. Dan is dat dashbord toch ineens maar kaal, hele partij knoppen ontbreken dan ed. vond ik beetje jammer.. :)
Type R CW

Post by Type R CW »

hehe ;) en nu ook een pak duurder.
Zeker bij jullie daar in nederland amaai, overdrijven ze echt in de prijzen hé!
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

kijk maar op honda.nl en dan via configurator...
krijg je precies de prijzen...

dat is ook de reden waarom er in België veeeeeel meer sport auto's en grotere luxe auto's rondrijden dan in NL.

in NL ziet het zwart van de Ford Ka's, Daihatsus, Renault Twingo's, etc
Locked