Ter info: de CTR blijft, ik ga deze auto houden :-)

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
autodre

Ter info: de CTR blijft, ik ga deze auto houden :-)

Post by autodre »

Zat de hele tijd al te kijken naar iets anders....

Maar eerlijk gezegd niks wat ik ECHT wow vind, voor een normale prijs...

Heb gedacht aan een 350Z, maar echt te onraktisch als enige auto. Seat Cupra--->aardig, maar gewoon teveel van(van de normale leons dan)

Z4/boxster etc allemaal vet gaaf leuk, mar ook niet handig met een vriendin EN hond op stap...

Kan gewoon GEEN leukere auto bedenken dan mijn huidige CTR. Dus hij gaat straks een nieuwe koppeling + grote beurt krijgen, en ga ook het lampje van de airco laten vervangen, dat ie gewoon weer helemaal tiptop is. Vervolgens naar een goede meguiars poetser, en ook alles weer 100% in orde maken(wangen van rode recarro zijn vies)

En dan ga ik voor een leuk oud auto'tje erbij. Zag laatst eeen mooie Triumph.

't is maar dat jullie het weten :D
Jo&

Post by Jo& »

Haha leuk dat je de CTR toch houd!
Dirk V

Post by Dirk V »

Hele verstandige keuze!

350Z is leuk maar...tegenwoordig niet zo Japans meer... met die V6 uit de Velsatis! :wink:

Leon Cupra: je moet het er echt van houden en er zijn er inderdaad "teveel" van.

Z4 & Boxster: je zegt het zelf al! (S2000 valt helaas dus ook af)

Clio RS? (mk3 197pk) Ondanks de franse kwaliteit schijnt dit toch wel een fantastische rijdersauto te zijn.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

haha.

precies zo zat ik 4 maanden terug naar auto's te kijken.

de Z4 vond ik te duur. de 370Z vond ik leuk maar mijn vrouw keurde het af omdat het een tweezitter is. dus toen vielen alle 2 zitters af.

toen kwam ik bij de hot hatches. GTI Golf.. die nooit. Toen gingen we kiezen uit de Cupra, ST of FN2. mijn vrouw en ik kozen unaniem voor de FN2. :P
Locked