koppeling versleten kosten?
koppeling versleten kosten?
ALs ik veel gas geef, lopen de toeren erg op, en vervolgens gaat ie naar beneden, en trekt de auto op...
(vooral bij 4-5-6)
Denk dus koppeling versleten (120.000km)
Iemand en idee wat zoiets kost om te vervangen? En dealer of universele garage?
(vooral bij 4-5-6)
Denk dus koppeling versleten (120.000km)
Iemand en idee wat zoiets kost om te vervangen? En dealer of universele garage?
wow. Gebeld, moet erst langskomen om te kijken of dat het is en dan gaan ze het bestellen etc etc. GRRR
Kosten circa 1000 euro!? verdienen ze soms 100EU per uur? de ****
Wat kost een koppeling eigenlijk aan materiaal?
Wil geen jaren meer doorijden met versleten koppeling natuurlijk, maar kan een weekje nog?
Kosten circa 1000 euro!? verdienen ze soms 100EU per uur? de ****
Wat kost een koppeling eigenlijk aan materiaal?
Wil geen jaren meer doorijden met versleten koppeling natuurlijk, maar kan een weekje nog?
-
donkeykong
Is makkelijk te controleren als de koppeling slipt, lage snelheid in een hoge versnelling zetten, gas geven en als er gebeurd wat je hierboven hebt omschreven is het idd tijd voor een nieuwe koppeling.
120k km is niet slecht.
Weekje moet kunnen als je het rustig doet.
Ik hoef niet naar een garage waar men doorwerkt om alles lekker snel en goedkoop te doen en zo dingen over het hoofd zien.
120k km is niet slecht.
Weekje moet kunnen als je het rustig doet.
Ik hoef niet naar een garage waar men doorwerkt om alles lekker snel en goedkoop te doen en zo dingen over het hoofd zien.
-
donkeykong
-
donkeykong
donkeykong wrote:aah ok sorry, dat maakte ik op uit je tekst.
hee anders wissel je toch ff die koppeling voor hemjoke
Doe ik graag, alleen als je het goed wil doen is een brug echt een aanrader en die heb ik (nog) niet :lol:
Ik kan wel Honda Maarschalk in Hillegom aanraden, bij die weet ik 110% zeker dat je auto in goede handen is!
-
Maus_aka_papachico
slydawg wrote:donkeykong wrote:aah ok sorry, dat maakte ik op uit je tekst.
hee anders wissel je toch ff die koppeling voor hemjoke
Doe ik graag, alleen als je het goed wil doen is een brug echt een aanrader en die heb ik (nog) niet :lol:
Ik kan wel Honda Maarschalk in Hillegom aanraden, bij die weet ik 110% zeker dat je auto in goede handen is!
Yep dat kan ik beamen.. Mijn ATR is daar ook in onderhoud. Toffe peer die Patrick en een goeie monteur ook trouwens.. :lol:
Aantal maanden geleden had ik een spoedgevalletje. Geen probleem,..kon gewoon tussendoor.

-
Maus_aka_papachico