Voor de race volgers onder ons...
- Gaskleppie
Voor de race volgers onder ons...
http://rlm08.0157.org/#
radio lemans online!
Helemaal geweldig als je net als ik al 5 keer naar Lemans ben geweest!
Perfect te volgen als je thuis zit.
radio lemans online!
Helemaal geweldig als je net als ik al 5 keer naar Lemans ben geweest!
Perfect te volgen als je thuis zit.
Is het ook niet gewoon op één van de sportkanalen want ik kwam gisteren tijdens het zappen langs de kwalificatie (live).
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
Ik had op de laptop de online beelden staan van RTL-GP. Die liepen 24uur door!
Samen met het comentaar van Radio Lemans erbij was het super te volgen.
Mooi om te zien dat ook bij Audi de stress er knap in kan schieten als het even niet loopt zoals ze willen. Zeker toen de nr1 binnen kwam leken het wel een zooitje ongeorganiseerde italianen! haha!
Peugeot is de terechte winaar! Hulde voor de mannen!
Nu moet Audi nog een vette tik op de vingers krijgen wat betreft auto ontwerp (nee, het zijn geen vleugels daar tussen de voorwielen.. jaja....) en dan nog die start! Ik heb echt nog nooit gezien dat een start goedgekeurt wordt als de nr2 een volledige auto lengte voor de nr1 over de start streep rijd! In dit geval was het een goedbetalende Audi en komen ze er nog mee weg ook! Die ACO is al net zo corrupt als de FIA......
Samen met het comentaar van Radio Lemans erbij was het super te volgen.
Mooi om te zien dat ook bij Audi de stress er knap in kan schieten als het even niet loopt zoals ze willen. Zeker toen de nr1 binnen kwam leken het wel een zooitje ongeorganiseerde italianen! haha!
Peugeot is de terechte winaar! Hulde voor de mannen!
Nu moet Audi nog een vette tik op de vingers krijgen wat betreft auto ontwerp (nee, het zijn geen vleugels daar tussen de voorwielen.. jaja....) en dan nog die start! Ik heb echt nog nooit gezien dat een start goedgekeurt wordt als de nr2 een volledige auto lengte voor de nr1 over de start streep rijd! In dit geval was het een goedbetalende Audi en komen ze er nog mee weg ook! Die ACO is al net zo corrupt als de FIA......
Ik ben afgelopen weekend zelf afgereisd naar Le Mans, echt een topweekend gehad.
De Nederlanders hebben het goed gedaan, de Spyker met Bleekemolen en Coronel aan de finish, evenals Verstappen, Albers en Zwolsman.
Het begon vrijdagavond met de rijdersparade door de stad, volgende morgen snel richting het circuit gegaan waar we het tot 's avonds laat hebben uitgehouden. Snel naar het hotel en de volgende morgen om 10.00 uur weer present
Auto voor de deur geparkeerd en plaats op de tribune.
Voor het eerst eens goed met m'n camera gespeeld. Dik 500 foto's gemaakt, mis alleen een telelens heb ik gemerkt. Vind het resultaat niet tegenvallen.
Foto impressie van dag 1.
De startopstelling a la Le Mans
Zoef zoef LMP1 Peugeot 908
LMGT2 Ferrari F 430 GT
LMGT2 Porsche 911 GT3, alleen deze heeft de finish gehaald, door na uren stilstand het laatste rondje alsnog mee te rijden.
Zoef zoef LMP1 Audi R15, komt amper geluid vanaf, maar ze gaan wel godsgruwelijk hard.
LMP2 Lola Mazda Coupe en LMP1 Oreca 01 AIM
Een van de LMGT1 Corvette's C6.R. Dikste geluid van alle auto's.
Neerlands trots, de LMGT2 Spyker C8 Laviolette
LMGT1 Aston Martin DBR9
Nogmaals Oreca en Ferrari 430
LMP1 Pescarolo Peugeot 908
Porsche 911 GT3
LMP2 Porsche RS Spider, deze is zondagmiddag hard gecrasht
LMP1 Ginetta Zytek, deze klapte lekker bij gas los
LMP2 Lola Judd Coupe
Er waren vele Engelsen van de partij die dorst hadden op de camping
En alle Engelsen met een snelle wagen waren in Le Mans volgens mij
Ugh!
"If Everything seems under control, you're just not going fast enough"
Uitgeteld.....
Vingers in je oren!
En toen viel de duisternis.... LMP1 Creation Judd
LMP2 Zytek 07S
LMP2 Lola Mazda Spyder
Pitstraat bij nacht
Overal grote schermen zodat je alles goed kon volgen
Pitboxen van Lola Aston Martin. Verstappen reed in de 008

De Nederlanders hebben het goed gedaan, de Spyker met Bleekemolen en Coronel aan de finish, evenals Verstappen, Albers en Zwolsman.
Het begon vrijdagavond met de rijdersparade door de stad, volgende morgen snel richting het circuit gegaan waar we het tot 's avonds laat hebben uitgehouden. Snel naar het hotel en de volgende morgen om 10.00 uur weer present

Auto voor de deur geparkeerd en plaats op de tribune.
Voor het eerst eens goed met m'n camera gespeeld. Dik 500 foto's gemaakt, mis alleen een telelens heb ik gemerkt. Vind het resultaat niet tegenvallen.
Foto impressie van dag 1.

De startopstelling a la Le Mans

Zoef zoef LMP1 Peugeot 908

LMGT2 Ferrari F 430 GT

LMGT2 Porsche 911 GT3, alleen deze heeft de finish gehaald, door na uren stilstand het laatste rondje alsnog mee te rijden.

Zoef zoef LMP1 Audi R15, komt amper geluid vanaf, maar ze gaan wel godsgruwelijk hard.

LMP2 Lola Mazda Coupe en LMP1 Oreca 01 AIM

Een van de LMGT1 Corvette's C6.R. Dikste geluid van alle auto's.

Neerlands trots, de LMGT2 Spyker C8 Laviolette

LMGT1 Aston Martin DBR9

Nogmaals Oreca en Ferrari 430

LMP1 Pescarolo Peugeot 908

Porsche 911 GT3

LMP2 Porsche RS Spider, deze is zondagmiddag hard gecrasht

LMP1 Ginetta Zytek, deze klapte lekker bij gas los

LMP2 Lola Judd Coupe

Er waren vele Engelsen van de partij die dorst hadden op de camping

En alle Engelsen met een snelle wagen waren in Le Mans volgens mij

Ugh!

"If Everything seems under control, you're just not going fast enough"

Uitgeteld.....

Vingers in je oren!

En toen viel de duisternis.... LMP1 Creation Judd

LMP2 Zytek 07S

LMP2 Lola Mazda Spyder

Pitstraat bij nacht

Overal grote schermen zodat je alles goed kon volgen

Pitboxen van Lola Aston Martin. Verstappen reed in de 008

Foto's dag 2:
LMGT1 Aston Martin DBR9 verlaat de pitstraat, auto's worden al aardig smerig
LMP2 Pescarolo Mazda
Audi TDI Power
LMP2 Porsche RS Spyder
LMGT2 Ferrari F 430 GT Patrick Dempsey, alle vrouwen werden gek tijdens de rijdersparade bij het zien van deze filmster
Verschil in snelheid is echt groot tussen de verschillende klassen
LMGT2 Aston Martin Vantage, ook met een "dikke" V8
Nogmaals de Spyker
LMP1 Lola Aston Martin, heel apart hoog F1 achtig geluid
Nogmaals de Audi R15
Jos is Hot, Albers Not, aldus een van de spandoeken langs de baan
Parc Fermé
Einde race, publiek richting het podium
Vrijdagavond trouwens nog zelf met de Accord over de Mulsanne Straight gereden, de TomTom stuurde ons daar overheen richting het hotel. 8)
LMGT1 Aston Martin DBR9 verlaat de pitstraat, auto's worden al aardig smerig

LMP2 Pescarolo Mazda

Audi TDI Power

LMP2 Porsche RS Spyder

LMGT2 Ferrari F 430 GT Patrick Dempsey, alle vrouwen werden gek tijdens de rijdersparade bij het zien van deze filmster

Verschil in snelheid is echt groot tussen de verschillende klassen

LMGT2 Aston Martin Vantage, ook met een "dikke" V8

Nogmaals de Spyker

LMP1 Lola Aston Martin, heel apart hoog F1 achtig geluid

Nogmaals de Audi R15

Jos is Hot, Albers Not, aldus een van de spandoeken langs de baan

Parc Fermé

Einde race, publiek richting het podium

Vrijdagavond trouwens nog zelf met de Accord over de Mulsanne Straight gereden, de TomTom stuurde ons daar overheen richting het hotel. 8)
- Gaskleppie
Mooi!
Je hebt lekker slepertjes kunnen oefenen zie ik. Mooi resultaat!
Le Mans blijft kicke!
Zelf ben ik met een vriend van me een stuk of 5 keer geweest. Tentje mee, binnendoor over de witte weggetjes naar Lemans op woensdag. Gelijk de avond training nog even meepakken en de volgende dag lekker rondhangen op het circuit.
Tijdens de race sliepen we in de auto om zo min mogelijk te missen.
Geweldig!
Le Mans blijft kicke!
Zelf ben ik met een vriend van me een stuk of 5 keer geweest. Tentje mee, binnendoor over de witte weggetjes naar Lemans op woensdag. Gelijk de avond training nog even meepakken en de volgende dag lekker rondhangen op het circuit.
Geweldig!
Mooie foto's man! 8)
Jammer van de Aston Martin die Jos in een training plat reed.
Was wel de best klinkende van het veld. Wordt tijd dat die stinkende diesels eruit gaan.
Kristensen was wel een slechte verliezer door na het volkslied pas bij het podium te zijn. Wel prachtig stukje emotie bij de Fransen in de laatste 45min.
Jammer van de Aston Martin die Jos in een training plat reed.

Was wel de best klinkende van het veld. Wordt tijd dat die stinkende diesels eruit gaan.
Kristensen was wel een slechte verliezer door na het volkslied pas bij het podium te zijn. Wel prachtig stukje emotie bij de Fransen in de laatste 45min.
- Gaskleppie
Gaskleppie wrote:Mooi!
Le Mans blijft kicke!
Geweldig!
Ja volgende keer ook maar wat langer uittrekken voor de reis en niet de rood omrande gele wegen nemen (of groen op de TomTom).
Echt, wat een prijzen rekenen ze voor tolwegen.....