Ik bevind me al geruime tijd op dit forum, kijkend naar alle interessante informatie (en natuurlijk foto's

Mijn naam is dus John, 26 jaar en nog steeds studerend. Dat komt omdat ik eerst een opleiding Luchtvaarttechnologie heb afgerond (het ontwerpen van vliegtuigen) en daarna verder ben gegaan met Innovation Management aan de Technische Universiteit van Eindhoven. Ik verwacht hier over een half jaar wel afgestudeerd te zijn..en dan eindelijk aan de bak

Ik zou erg graag een Honda Type R willen bezitten, maar het is er nog niet van gekomen. Niet al te lang gekeken heb ik serieus overwogen om een Honda Civic Type R (EP3) Milano Red aan te schaffen. Een lange tijd stond er zo een bij Honda Jan van Dijk in Brielle, eentje uit 2006 met maar zo'n 13000km geloof ik. Kostte eerst 26.250eur, maar toen eenmaal de crisis uitbrak (en bij Jan van Dijk waarschijnlijk ook, omdat de auto er al zo'n anderhalf jaar stond) ging de prijs zakken. Op een gegeven moment zelfs voor 21.000 en er zou zelfs nog wat vanaf gaan als er geen inruil was. Op dat moment heb ik het serieus overwogen, maar toen ik eenmaal een relatie kreeg, besloot ik om het geld in de zak te houden voor onze toekomst. Dus uiteindelijk nog even geen Type R.
Ik ben al jaren ontzettend grote fan van deze modellen en ik heb daarmee ook wat mensen aangestoken. Mijn broer heb ik bijvoorbeeld overgehaald om van een Opel Astra OPC over te stappen op een gloednieuwe Type R. Mijn broer heeft zich een tijd geleden al voorgesteld (hier staan ook de foto's van de Opel en de Honda):
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=3401
Misschien koop ik die Type R FN2 nog wel eens over, want het zou me niets verbazen als hij de Championship White edition FN2 gaan bestellen

Sportieve groeten

John