DonkeyKong DC5
-
Hi mensen,
Ik heb vandaag de auto uitgelijnd en nu rijd ie weer lekker rechtdoor, hij trok iets naar links, maar nu is het weer helemaal toppie.
Vandaag ook eens heel goed gewassen en ik moet zeggen de lak is echt in topstaat, ik heb toch 1 plekje gevonden bij de linkerdeur, waar ik moet bij stiften...
Ik heb vandaag de auto uitgelijnd en nu rijd ie weer lekker rechtdoor, hij trok iets naar links, maar nu is het weer helemaal toppie.
Vandaag ook eens heel goed gewassen en ik moet zeggen de lak is echt in topstaat, ik heb toch 1 plekje gevonden bij de linkerdeur, waar ik moet bij stiften...
-
Het zegt wat over je karakter, ik ben zelf een net persoon...mijn huis is ook altijd schoon en netjes. Hangt toch van de opvoeding.
Ik had foto´s moeten maken eigenlijk ja, misschien morgen als het zonnetje er weer staat.
Johan nog bedankt voor al je hulp en tips man, stel het op prijs!! ik zal een kado´tje meenemen als ik in malaysia zit (over 3 maanden).
Ik had foto´s moeten maken eigenlijk ja, misschien morgen als het zonnetje er weer staat.
Johan nog bedankt voor al je hulp en tips man, stel het op prijs!! ik zal een kado´tje meenemen als ik in malaysia zit (over 3 maanden).
donkeykong wrote:Johan nog bedankt voor al je hulp en tips man, stel het op prijs!! ik zal een kado´tje meenemen als ik in malaysia zit (over 3 maanden)

Het word weer eens tijd voor een mini meet. Een JDM meet of zoiets?? En dan kunnen we eens een aantal mooie foto's maken. Ik weet nog wel iemand erbij met een grijs/gele EK9 Rx :lol: .
En misschien is dan de nieuwe JDM Mugen aanwinst er dan ook bij :roll:
-
-
-
-
Ik heb sinds kort de camberadjusters erop zitten, ik voel nu dat de auto toch veel lekkerder rijdt in de bochten.
Ik had een neg camber achter van -3 wat erg veel was
Nu heb ik rondom een neg camber van -1
en de sporing achter iets naar binnen en voor iets naar buiten.
Ik ben zeer tevreden,
hey enige wat jammer is is dat er een verschile van 1.3 graden zit tussen de caster links en rechts, niets aan te doen helaas, want is niet afstelbaar
Ik had een neg camber achter van -3 wat erg veel was
Nu heb ik rondom een neg camber van -1
en de sporing achter iets naar binnen en voor iets naar buiten.
Ik ben zeer tevreden,
hey enige wat jammer is is dat er een verschile van 1.3 graden zit tussen de caster links en rechts, niets aan te doen helaas, want is niet afstelbaar
-
-
Net terug van vakantie.... 5 weken azie.
Heb daar een front strut gekocht, wel 2e hands want nieuw was daar niet veel te krijgen voor de dc5. het is een greddy 3 point front strut.
Tevens in Maleisie een bedrijfje specialized in chasis.
www.ultraracing.com.my ze hebben echt veel en je kan je hele auto versterken, have a look... www.jeroentje.nl is dealer
Ik heb dus een strut bar voor achter.
prijs is heel goed een echte aanrader.
Ook heb ik een spoon torque damper kunnen bemachtigen. en alles is gemonteerd.
Ik moet zeggen, wat een verschil zeg....voorkant veel stijver, en de motor loopt echt lekker met zo'n damper...heel soepel!!
dat was het voor ff
heb toch wel spijt dat ik rbc manifold nieuw voor 200 euro niet heb gekocht
Heb daar een front strut gekocht, wel 2e hands want nieuw was daar niet veel te krijgen voor de dc5. het is een greddy 3 point front strut.
Tevens in Maleisie een bedrijfje specialized in chasis.
www.ultraracing.com.my ze hebben echt veel en je kan je hele auto versterken, have a look... www.jeroentje.nl is dealer

Ik heb dus een strut bar voor achter.
prijs is heel goed een echte aanrader.
Ook heb ik een spoon torque damper kunnen bemachtigen. en alles is gemonteerd.
Ik moet zeggen, wat een verschil zeg....voorkant veel stijver, en de motor loopt echt lekker met zo'n damper...heel soepel!!
dat was het voor ff

heb toch wel spijt dat ik rbc manifold nieuw voor 200 euro niet heb gekocht