itr-5742 ''update''

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Ziet netjes uit!
Geen last van meer herrie nu in de auto?

Zul je altijd zien, haal je je reservewiel eruit, kom je ver van huis met een lege band te staan :S
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

Delta_lima wrote:Ziet netjes uit!
Geen last van meer herrie nu in de auto?

Zul je altijd zien, haal je je reservewiel eruit, kom je ver van huis met een lege band te staan :S


valt zeer goed mee juist de steentjes van op de weg hoor ik beter in de wielkassen... maar ja hoort de uitlaat veel beter... man als die in vtec schiet gewoon weg zalig :wink:
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

gisteren men samco inlaat hoes gaan afhalen en direct gemonteerd se :D
thx Jerre :wink:

Image

ben nu nog aant twijfelen voor rode radiator darmen te steken...
ma ben er nog niet uit
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

gisteren om een carbon kapo geweest en staat em echt lekker

Image

Image

Image
Maskertje
Posts: 507
Joined: Mon Apr 17, 2006 9:14 am

Post by Maskertje »

staat em erg fijn!
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

dat ziet er goed uit. 8)
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

8)
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Zit de kap op de foto helemaal dicht? Ik vind er een aardige kier tussen zitten... En ik zal wel de enige zijn, maar ik vind carbon nooit zo mooi op zwart.

Hey, maar als jij er gelukkig mee bent: gefeliciteerd en veel plezier ermee :D
Deus Ex Machina!
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Ik zat er ook nog aan te denken om zo'n zelfde motorkap te halen maar als ik het zo bekijk vind ik het toch niet zo mooi. Op een witte dan weer wel maar op zwart, na ik weet het niet...
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik vind het op zwart juist mooi!
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

unicorn wrote:Zit de kap op de foto helemaal dicht? Ik vind er een aardige kier tussen zitten... En ik zal wel de enige zijn, maar ik vind carbon nooit zo mooi op zwart.

Hey, maar als jij er gelukkig mee bent: gefeliciteerd en veel plezier ermee :D


hehe thx.... ja die foto is getroken als em nog niet perfect goed zat is nu al veel beter... en ja ieder zijn ding he... vind het juist op zwart mooi omdat het niet zo neig opvalt (wat intressant is hier voor de politie) en op ne witte vin ik het net iets teveel afsteken :wink:
ma ieder zen ding en ben er super blij mee :!: :wink:
FGizmoS
Posts: 56
Joined: Sat Jan 17, 2009 12:55 am

Post by FGizmoS »

Dit is echt een prachtding geworden. Je reed nog met de vorige motor zeker toen je me daar eens voorbijvloog? Hoe rijd het nu met die andere koppeling en lichter vliegwiel?
Ik vind bij de mijne dat je net kan rijden als een diesel :-p
Kzal het ook wel zeer jammer vinden als de mijne weg is.
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

FGizmoS wrote:Dit is echt een prachtding geworden. Je reed nog met de vorige motor zeker toen je me daar eens voorbijvloog? Hoe rijd het nu met die andere koppeling en lichter vliegwiel?
Ik vind bij de mijne dat je net kan rijden als een diesel :-p
Kzal het ook wel zeer jammer vinden als de mijne weg is.


thx idd reed nog met men oude motor toen ik je voorbij kwam...zal je wel gezien hebben zeker aan den blauwen damp die er achter mij ging :-? maar gelukkig is deze van de baan...
ja vliegwiel is een super mod voor de teg.... heeft een agressiever rijgedrag...is veel vlotter in zijn toeren en VTEC schiet nu nog grover aan...
man hou je itr bij als je kan.... moest ik plaats en geld hebben kocht ik hem dit is namelijk men droom een JDM integra.... :wink:
FGizmoS
Posts: 56
Joined: Sat Jan 17, 2009 12:55 am

Post by FGizmoS »

Ik zou hem natuurlijk ook wel liever houden hoor, maar volgend jaar komt er een andere jdm teg in de plaats. Maar wel een niet geziene kleur hiero 8) Daarvoor zal ik wel eerst verhuizen en zorgen dat ik een eigen hangaar heb ipv ene te huren.
Ik vind ook dat mijn teg super rijd met een licht vliegwiel en ander koppeling. Wel zoals je zegt agressief rijden met een andere koppeling, maar leuk om aan te zetten :D
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

vandeweek nog beetje detail's afgewerkt aan de teg
-kleine nummer plaat vooraan
-ruitewisser achetaan verwijderd
-nieuwe vloer matjes
-en 2 toyo's R1R vooraan man wat een verschil om mee te rijden...

Image

Image

Image

teg staat wat vuil niet op letten...juist vin ik die bendaen wat raar...woensdag nacht zijn wie die eens gaan testen en ze plakken voor de zot ma als ge hoed kijkt op de foto komen er sukken rubber van de banden af...
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Mag dat kentekenverkleinen zomaar, of moet je daar alsnog iets voor aanvragen in Le Belgique. Vind het wel erg mooi staan ipv onze afzichtelijk grote platen!
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

eteuben wrote:Mag dat kentekenverkleinen zomaar, of moet je daar alsnog iets voor aanvragen in Le Belgique. Vind het wel erg mooi staan ipv onze afzichtelijk grote platen!


awel normaal zou die mogen....ze is refelecterend en da is de zelfde maat die ze bvb op ferrarie lambo enz hangen...en men mat heeft zo al 2 jaar ene hangen op zijn itr en heeft nog nooit prob gehad :wink:
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

zaterdagavond men xenon set gaan afhalen en direct geplaatst

Image

Image
V-tje integra
Posts: 383
Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:

Post by V-tje integra »

gisteren nieuwe schijven gestoken vooraan...het verschil voel je toch wel vind ik ;)

Image
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Nog even over de Xenon: het wel heel erg blauw, ik zou zelf meer richting wit willen of komt dat door de foto?

Wat voor schijven zijn het? Stock blokken behouden?
Locked