*Wesley* FD2 - Feels spruitstuk pagina 31

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

wat een verschrikkelijk wijze bak wesley. dit is kwijlend.

hoe verloopt zo'n import??? doe je veel zelf of via en bedrijf, heb je de auto daar in japan eerst bekeken??

phoe een fd2 super wijs, ik hoop je is tegen te komen, ook al is dat niet voor mijn gezondheid. ik denk dat ik namelijk knetter gek word :wink:
Hakkinen

Post by Hakkinen »

Mooie pics!
wesjes

Post by wesjes »

Robin type-r driver wrote:wat een verschrikkelijk wijze bak wesley. dit is kwijlend.

hoe verloopt zo'n import??? doe je veel zelf of via en bedrijf, heb je de auto daar in japan eerst bekeken??

phoe een fd2 super wijs, ik hoop je is tegen te komen, ook al is dat niet voor mijn gezondheid. ik denk dat ik namelijk knetter gek word :wink:

Thanks dude,

Hoe zo'n import verloopt? Als je tijd teveel hebt kan het makkelijk gaan je moet jezelf er wel goed in verdiepen,.. ik heb gelukkig hulp erbij gehad van benjamin :)

Ik ben er niet speciaal voor naar Japan geweest ik heb een tig aantal foto's ontvangen en daaruit mijn besluit gemaakt.
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

wesjes wrote:
Robin type-r driver wrote:wat een verschrikkelijk wijze bak wesley. dit is kwijlend.

Thanks dude,

Hoe zo'n import verloopt? Als je tijd teveel hebt kan het makkelijk gaan je moet jezelf er wel goed in verdiepen,.. ik heb gelukkig hulp erbij gehad van benjamin :)

Ik ben er niet speciaal voor naar Japan geweest ik heb een tig aantal foto's ontvangen en daaruit mijn besluit gemaakt.

je hebt een mooie keus gemaakt. dank je voor je informatie, wie weet komt mn importtijd ooit eens. ik zou dan toch voor een voordeligere honda moeten gaan. witte ep3 of ek9 staan op mn lijstje.

puur genieten in zo'n ride natuurlijk :D ik hoop je fd2 is te zien.

mn atr heb ik nog niet heel lang dus voorlopig nog geen andere plannen hoor, maar info kan altijd handig zijn.

thanks
wesjes

Post by wesjes »

Eindelijk nieuwe remleidingen binnen,

Ze zijn van HEL.. ik weet niet of jullie deze kennen.

En nieuwe remblokjes achter van ferodo natuurlijk van yeelai :)
Lucas79

Post by Lucas79 »

Ben benieuwd naar het resultaat! (hoeveel "sponsgevoel" het wegneemt) Passen die blokken ook op een FN2 dat je weet? Ongeveer een half jaartje geleden kon ik nog geen Ferodo's (2500) vinden voor de FN2.
Deus Ex Machina!
wesjes

Post by wesjes »

Mijn voor remblokken zijn sowieso anders dan die van een FN2, ik denk dat je yeelai anders even moet PM'en hij kan namelijk aan alle blokken komen :)
HONDA

Post by HONDA »

wesjes wrote:Eindelijk nieuwe remleidingen binnen,

Ze zijn van HEL.. ik weet niet of jullie deze kennen.

En nieuwe remblokjes achter van ferodo natuurlijk van yeelai :)

Niets mis met Hel, één van de grootste en beste producenten.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wesjes

Post by wesjes »

Eindelijk mijn defi's geinstalleerd ( olie druk en olie temp )

Image
chris

Post by chris »

zag je laatst hier door de straat rijden... volgende keer spring ik ervoor! :lol:
Apex

Post by Apex »

chris wrote:zag je laatst hier door de straat rijden... volgende keer spring ik ervoor! :lol:

Hmm en dan bloed en rommel op de motorkap enzo.. ik dacht dat jij een autoliefhebber was :twisted: .. Zal Wesley blij mee zijn.. :razz:

Mooi klokjes Wesley, staat precies goed bij het interieur. De rode verlichting matcht ook bij de rest van de verlichting. Een juiste keuze :) .

Greeetz Vincent
wesjes

Post by wesjes »

Apex wrote:
chris wrote:zag je laatst hier door de straat rijden... volgende keer spring ik ervoor! :lol:

Hmm en dan bloed en rommel op de motorkap enzo.. ik dacht dat jij een autoliefhebber was :twisted: .. Zal Wesley blij mee zijn.. :razz:

Mooi klokjes Wesley, staat precies goed bij het interieur. De rode verlichting matcht ook bij de rest van de verlichting. Een juiste keuze :) .

Greeetz Vincent

Thx :twisted:
wesjes

Post by wesjes »

New goodies coming up:

Image

En J's Racing front en Rear Brace,..

Pics volgen nog :)
Benjdmin

Post by Benjdmin »

RICER!
wesjes

Post by wesjes »

Benjdmin wrote:RICER!

Dude as always I have to correct ur words.. its not RICER its RACER!

kthx :twisted:
EK20A

Post by EK20A »

Ohlins toch?
wesjes

Post by wesjes »

EK20A wrote:Ohlins toch?

Yup Ohlins DFV
EK20A

Post by EK20A »

Nice, waar heb je ze aangeschaft? Heb zelf ook naar ohlins gekeken maar is moeilijk leverbaar..
Benjdmin

Post by Benjdmin »

EK20A wrote:Nice, waar heb je ze aangeschaft? Heb zelf ook naar ohlins gekeken maar is moeilijk leverbaar..

I can order a set for you if you like mate---
wesjes

Post by wesjes »

EK20A wrote:Nice, waar heb je ze aangeschaft? Heb zelf ook naar ohlins gekeken maar is moeilijk leverbaar..

Ik bestel ze via Japan is niet leverbaar in europa voor mij.. FD2 heh :)

Kijk even via benjamin of hij iets voor je kan regelen anders weet ik nog wel een adresje :)
Locked