Rode NSX info gevraagd
Mail Dimer ook eens, zijn vader Gerard heeft al jaren een NSX en hij is goed bekend in de NSX wereld. Hij kan je vast verder helpen met elke vraag die je over de NSX hebt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:Mail Dimer ook eens, zijn vader Gerard heeft al jaren een NSX en hij is goed bekend in de NSX wereld. Hij kan je vast verder helpen met elke vraag die je over de NSX hebt.
Lijkt me een heel goed idee.
Een belangrijke vraag is het kleppen stellen. Hierbij moet net als bij de Testarossa het hele bolk worden uitgebouwd (onderuit ).
Zeer gave auto 8)
RedSun wrote:Heb de servicemanuel in PDF gevonden van de Honda NSX.
Hij is nog niet binnen dus kan niet zien of het echt of nep is...
Laat het je z.s.m. weten.
Super cool, ik hoor het wel, dankje wel!
Katana wrote:HONDA wrote:Mail Dimer ook eens, zijn vader Gerard heeft al jaren een NSX en hij is goed bekend in de NSX wereld. Hij kan je vast verder helpen met elke vraag die je over de NSX hebt.
Lijkt me een heel goed idee.
Een belangrijke vraag is het kleppen stellen. Hierbij moet net als bij de Testarossa het hele bolk worden uitgebouwd (onderuit ).
Zeer gave auto 8)
Ja ik zal hem eens mailen/pb-en.
Volgensmij zijn dat indianen verhalen dat het blok er daarvoor onderuit moet... NSX is knap gebouwd dat je overal nét bij kan...
- Gaskleppie
Gaskleppie wrote:Nee, voor de distr riem wordt heel vaak de motor er uit gehaald. Maar er zijn lui die het lukt met de motor erin, maar makkelijk is het niet.
De motor is er hier niet voor uit geweest.
Voor de waterpomp is bijv. het wiel en de wielkuip eraf gehaald. Dan kan je er naar wat ze zeiden bij.