Ik heb gister me Injen CAI gemonteerd, heb er geen fotos van helaas.. zoveel zie je ook niet alleen een enorme berg ruimte heb ik erbij gekregen onder de kap :lol: nu is het nog wachten op me buddyclub spec3 die gister zou aankomen maar ik heb nog niks gehoord of die er al was..
RemcoCTR wrote: nu is het nog wachten op me buddyclub spec3 die gister zou aankomen maar ik heb nog niks gehoord of die er al was..
Je hebt nog niet gehoord of die er al was ?
Eens dat ding onder je CTR hangt zul je het anders wel horen Heb zo eentje onder men ITR gehad, top materiaal maar wel erg luid !!
RemcoCTR wrote: nu is het nog wachten op me buddyclub spec3 die gister zou aankomen maar ik heb nog niks gehoord of die er al was..
Je hebt nog niet gehoord of die er al was ? Eens dat ding onder je CTR hangt zul je het anders wel horen Heb zo eentje onder men ITR gehad, top materiaal maar wel erg luid !!
Hey mooie CTR Remco ! Lijkt verdacht veel op die van mij
En ook een bekende in de Waalhaven zie ik :P Kreeg al wat berichten van vrienden en collega's die dachten dat ze me hadden zien rijden maar dat moet jij geweest zijn hehe :lol: :lol:
Ik heb dus een andere auto gekocht want ik had wat meer ruimte nodig en het moest ook gelijk wat luxer worden. De ctr was al in januari weg maar heb een tijdje in wat anders gereden en ik was druk met werk dus van rondkijken kwam het er ook haast niet van..
Het is een honda accord type s uit 2003 geworden, k heb hem nu 3 weken en het bevalt zeer goed,