V-tje integra wrote:gisteren nog een upje ontvangen...voorloop harnass voor mijne p30 ecu te kunnen plaatsen...binne kort afspraakje maken voor ec-tune te instaleren door de Martin :wink:
V-tje integra wrote:gisteren nog een upje ontvangen...voorloop harnass voor mijne p30 ecu te kunnen plaatsen...binne kort afspraakje maken voor ec-tune te instaleren door de Martin :wink:
Zit de P30 er al in ?
nee nog niet :-?
eerst gaat de motor eruit voor een paar aanpassingen...pas dan ga ik hem laten afstellen :wink:
gisteren bij de Gerdy om een set JDM achterlichten geweest
nu nog wachten op mijn oranje pinkers voor in de voorbumper...en eens goed zoeken naar de oranje pinkers voor in de zijvleugels want god weet waar die ergens liggen in mijn kot
Nice, staat hem goed. Nu idd nog oranje zijpinkers en knipperlichten en hijs helemaal JDM :wink: Moet je de Type-R sticker ook ff onder het rechter achter licht plaatsen eh :razz: Je zet me trouwens wel aan het twijvelen maar laat hem denk ik toch stock,EDM.
Arno wrote:Nice, staat hem goed. Nu idd nog oranje zijpinkers en knipperlichten en hijs helemaal JDM :wink: Moet je de Type-R sticker ook ff onder het rechter achter licht plaatsen eh :razz: Je zet me trouwens wel aan het twijvelen maar laat hem denk ik toch stock,EDM.
thx...nja heb het ook al zitten denken om die stikken onder het rechter achter licht te hangen... ga daar nog een goed over nadenken en eens een pic zoeken van een zwarte itr waar de stikker daar hangt :wink:
ben begonnen met de motor eruit te halen en dit met de reden dat mijn huidig blok echt veel olie verbruikt...wagen ging nog zeer goed ma was het beu van alyijd olie bij te moeten kappen...en als ik open trok ging er een grote blauwe wolk achter me :cry: :cry: :cry:
zo nu de foto's van gisteren
voila sebiet den blok er gaan uit halen en nog wat werkskes doen en dan morge den andere blok gaan halen e...
eteuben wrote:Ga je het blok openen en reviseren? Of heb je een ander blok op het oog...
een ander blok... met zeer weinig km's... ging eerst een nieuw onderblok steken en de kop laten reviseren maar kwam me te duur uit...en heb een zeer betrouwbaar en goed blok gevonden :wink:
zaterdag dus bij de gerdy de motor gaan uithale en daarna ma sebiet ne nieuwe d-riem der op gelegt met water pomp, thermostaat, bougies en alle filters...sebiet vliegwiel en koppeling der in steken en dan den blok erin hangen....foto's van gisteren
de finale :lol:
gisteren rond een uur of 3 begonnen met alles monteren en dan de motor in de wagen tehangen...juist prob gehad met het ontluchten van het koel circuit... ma was snel opgelost en dus gisteren avond kunnen buiten rijden met de teg
voila da was het :wink: ben blij dat gedaan is zo 4 dagen achter elkaar zwoegen en zeweten... maja twas voor het goede doel he :lol: