Beste Type-R leden,
Mijn auto is gisteren afgekeurd omdat mijn katalysator niet compleet blijkt te zijn en daardoor een te hoge CO2 uitstoot heeft!
Mijn vraag is nu of ik van iemand van jullie die een ITR heeft de Katalysator een dag mag lenen voor door de keuring te komen?
Verder is mijn vraag of iemand een adresje weet waar ik een nieuwe kan kopen..
Hoor graag van jullie
Gr Cyrano
Katalysator, wie kan mij helpen?
Hangt er een beetje vanaf wat je zoekt, JDM of EUDM? Ze zijn namelijk verschillend van maat.
Ik zag dat je gereageerd had op een JDM cat van Roblom, mocht je nou een europese cat nodig hebben dan heb ik er nog wel 1 in de schuur liggen die je mag lenen.
En een nieuwe kan je natuurlijk bij de dealer vinden.
Ik zag dat je gereageerd had op een JDM cat van Roblom, mocht je nou een europese cat nodig hebben dan heb ik er nog wel 1 in de schuur liggen die je mag lenen.
En een nieuwe kan je natuurlijk bij de dealer vinden.
Hey Boikel,
Bedankt voor je reactie, ik heb een EUDM dus is goed dat je me vermeld dat dat verschillende maten zijn..
Als ik jouw cat mag lenen zou dat echt super zijn.. eigenlijk heb ik hem zo snel mogelijk nodig dus wil vragen wanneer ik hem kan komen halen? mijn ITR is namelijk niet meer gekeurd!
kun je me ff mailen waar je woont? en eventueel tel nummer
alvast bedankt
Cyrano
Bedankt voor je reactie, ik heb een EUDM dus is goed dat je me vermeld dat dat verschillende maten zijn..
Als ik jouw cat mag lenen zou dat echt super zijn.. eigenlijk heb ik hem zo snel mogelijk nodig dus wil vragen wanneer ik hem kan komen halen? mijn ITR is namelijk niet meer gekeurd!
kun je me ff mailen waar je woont? en eventueel tel nummer
alvast bedankt

Cyrano