JDM ITR Spec '98 New Pics

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Bubsy

Post by Bubsy »

Zeker slim

Ga ik dat vanmiddag ook maar es ff doen :D
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Vandaag nog eens tijd gemaakt om de itr te wassen. Sinds de vorige wasbeurt heb ik ongeveer 90 km gereden en man wat word ne witten snel vuil :D
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Vandaag heb ik me terug eventjes bezig gehouden met de itr. Na eens eindje stilstaan was de batterij leeg door het alarm. Niet erg, startkabels erop en starten :D Kmoet ook nog steeds eens tijd maken om nog eens naar de keuring te gaan. Ook even wat foto's genomen 8)
Image
Image
Image
Image
Enkele killstories :lol:
Image
Sinister

Post by Sinister »

Pracht exemplaar! Houden zo :thumbs:
V-tje integra

Post by V-tje integra »

echt kanppe r
maar steek er u jdm 16' er terug op staat hem vel beter dan de rode
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Wat voor uitlaat is dat? ben dus heeeel benieuwd of ze daar moeilijk over gaan doen bij de keuring.
RedSun

Post by RedSun »

Van wie is dat terrein? Doet tie in schade auto's joh?
Nana korobi ya oki
donkeykong

Post by donkeykong »

uitlaat gaan ze helemaal niet moeilijk over doen! tenzij de uitstoot te hoog is...
FGizmoS

Post by FGizmoS »

@ V-tje integra: De rode 15" edm velgen gaan er terug af na de keuring. Ik moest anders 2 nieuwe europese bridgestones kopen omdat er op die japanse geen europese goedkeuring op staat. En heb de 15ers goedkoper kunnen kopen met banden dan 2 bridgestones in de maat 215/45r16.
@ Gaskleppie: Volgens Gerben (FastFWD) een apexi n°1. Ze hebben er tot op heden niets van gezegd op de keuring. Enkel het ministerie kan er nog van zagen omdat ze het doorgegeven hebben.
@ RedSun: Het terrein is van Jan Masschelein. Ik huur daar enkel een loods. Ik weet niet waarom die ax er staat maar die E39 is van iemand die daar ook een loods huurd en die had daar een beetje verder uit de bocht gegaan.
@ donkeykong: CO en Lambda zijn in orde. Ik zou ook niet weten wat een einddemper kan veranderen aan de uitstoot behalve het lawaai en tegendruk.
Locked