Vandaag heb ik me terug eventjes bezig gehouden met de itr. Na eens eindje stilstaan was de batterij leeg door het alarm. Niet erg, startkabels erop en starten Kmoet ook nog steeds eens tijd maken om nog eens naar de keuring te gaan. Ook even wat foto's genomen 8)
Enkele killstories :lol:
@ V-tje integra: De rode 15" edm velgen gaan er terug af na de keuring. Ik moest anders 2 nieuwe europese bridgestones kopen omdat er op die japanse geen europese goedkeuring op staat. En heb de 15ers goedkoper kunnen kopen met banden dan 2 bridgestones in de maat 215/45r16.
@ Gaskleppie: Volgens Gerben (FastFWD) een apexi n°1. Ze hebben er tot op heden niets van gezegd op de keuring. Enkel het ministerie kan er nog van zagen omdat ze het doorgegeven hebben.
@ RedSun: Het terrein is van Jan Masschelein. Ik huur daar enkel een loods. Ik weet niet waarom die ax er staat maar die E39 is van iemand die daar ook een loods huurd en die had daar een beetje verder uit de bocht gegaan.
@ donkeykong: CO en Lambda zijn in orde. Ik zou ook niet weten wat een einddemper kan veranderen aan de uitstoot behalve het lawaai en tegendruk.