Uk Weekend Trip "Japfest at Castle Comb" [mei-09]
- Gaskleppie
Ok Dames/Heren,
De te boeken tijden voor de Tunnel zijn:
Calais departure time: 09:20h
Folkstone return departure time: 21:20h
http://www.eurotunnel1.com/direct/booki ... sp?lang=en
€ 100,- prijs die hier besproken is door leden is niet correct. De kosten zijn €198.- voor een "short stay saver fare".
De te boeken tijden voor de Tunnel zijn:
Calais departure time: 09:20h
http://www.eurotunnel1.com/direct/booki ... sp?lang=en
€ 100,- prijs die hier besproken is door leden is niet correct. De kosten zijn €198.- voor een "short stay saver fare".
- CTR-Voorburg
- CTR-Voorburg
@Robin, bedoel je niet de A27 i.p.v. de A28? Voor jouw lijkt me het snelst via de A2, A27, A16?
Ik pak de A27 en de A16, we zouden dan eventueel ergens langs de A27 kunnen meeten en samen verder rijden richting Shell.
Adres van Shell Hazeldonk is: Hazeldonk 5002, 4836 LZ Breda. (Controleer voor de zekerheid als dit klopt)
Vanaf Shell is het ongeveer een 2u30min rijden naar de Tunnel volgens Google. Check in sluit om 08:50 dus rond 08:30 daar aankomen lijkt me.
Dan moeten we uiterlijk 06:00 vertrekken van de Shell, damn :!: :shock: :!:
Iemand die mijn tijdsberekening ff naloopt?
Ik pak de A27 en de A16, we zouden dan eventueel ergens langs de A27 kunnen meeten en samen verder rijden richting Shell.
Adres van Shell Hazeldonk is: Hazeldonk 5002, 4836 LZ Breda. (Controleer voor de zekerheid als dit klopt)
Vanaf Shell is het ongeveer een 2u30min rijden naar de Tunnel volgens Google. Check in sluit om 08:50 dus rond 08:30 daar aankomen lijkt me.
Dan moeten we uiterlijk 06:00 vertrekken van de Shell, damn :!: :shock: :!:
Iemand die mijn tijdsberekening ff naloopt?
- Gaskleppie
slydawg wrote:Gaskleppie wrote:Calais departure time: 09:20h
Dus vrijdag de 15e heen 9:20
en Zondag de 17e terug om 21:20
Yup, dit zijn dan de vertrektijden van de trein uiteraard :wink:
Ik lees nu die tijden eigenlijk pas...
Frans waar zijn de aangepastte varianten van de vertrek en aankomsttijden????
Dit zijn JOUW (vroegop) tijden...
We hadden volgens mij afgesproken om wat later te vertrekken...
Zowiezo ga ik zondag 21:20 terugrijden niet redden... Dat gaat betekenen dat we half twaalf in Calais zijn... en dan moeten we nog een uur of vier terugrijden...!!!!
- Gaskleppie
Wat zegt het programma voor zondag Frans?
Ik had eerder ook al aangegeven dat de vertrektijd zondag best laat is, vooral voor degene die maandag niet vrij hebben genomen.
Ik zelf heb nu wel al geboekt voor die tijden maar ben vrij zeker dat ik eerder zal proberen te vertrekken tenzij we iets nuttigs gaan doen.
Ik had eerder ook al aangegeven dat de vertrektijd zondag best laat is, vooral voor degene die maandag niet vrij hebben genomen.
Ik zelf heb nu wel al geboekt voor die tijden maar ben vrij zeker dat ik eerder zal proberen te vertrekken tenzij we iets nuttigs gaan doen.
erwin wrote:ik moet zondag avond weel weer thuis zijn helaas.
bij de Tunnel Bevestigd sta ik alleen maar ik heb een gast mee is dat een probleem of is dat nog te regelen????
FF voor de duidelijkheid, iedere bestuurder moet zelf de tunnel boeken, hoeveel mensen er meerijden maakt in principe voor de tunnel niet uit, wel voor de hotel overnachting.
- Gaskleppie
Ook geboekt...
Maar wij vertrekken zondag weer om 16:20 terug.
Frans,
Het is niet zo handig geweest om dit zo definitief op het forum te zetten, qua vertrektijden.
1. Er zijn er meerderen geweest die niet zo vroeg wilden vertrekken en
2. Er zijn er ook meerderen zondag niet zo laat wilden vertrekken in verband met een werkdag maandag.
Maar wij vertrekken zondag weer om 16:20 terug.
Frans,
Het is niet zo handig geweest om dit zo definitief op het forum te zetten, qua vertrektijden.
1. Er zijn er meerderen geweest die niet zo vroeg wilden vertrekken en
2. Er zijn er ook meerderen zondag niet zo laat wilden vertrekken in verband met een werkdag maandag.
Gaskleppie wrote:Zowiezo ga ik zondag 21:20 terugrijden niet redden... Dat gaat betekenen dat we half twaalf in Calais zijn... en dan moeten we nog een uur of vier terugrijden...!!!!
Die trein is in 15 minuten weer boven water hoor. Het gaat letterlijk als een trein. Eraf en gelijk knallen de snelweg op.
hehe... ja, ik weet het... 30minuten. van het oprijden tot het afrijden..
(excl. de half uur van te voren aanwezig...)
:wink:
-