t ziet er trouwens wel gaaf uit. ben benieuwd nog maar 2 weekjes wachten dan ist zover.
hopen en bidden tot de weergoden voor mooi weer en weinig varkensgriep ops:
Er werd in eerdere pagina's van dit topic gesproken over eventueel een dagje langer blijven, en te gaan rijden door de black mountains of zoiets dergelijks.
Wie van jullie is van plan dit te doen?
Ik heb in ieder geval een extra dag vrij genomen, om eventueel een dag langer te blijven, maar als mijn vrouw en ik de enigen zijn, weet ik niet of dit veel nut heeft.
Clantastic wrote:Er werd in eerdere pagina's van dit topic gesproken over eventueel een dagje langer blijven, en te gaan rijden door de black mountains of zoiets dergelijks. Wie van jullie is van plan dit te doen? Ik heb in ieder geval een extra dag vrij genomen, om eventueel een dag langer te blijven, maar als mijn vrouw en ik de enigen zijn, weet ik niet of dit veel nut heeft.
Ik heb er niets meer over gehoord. Nog meer mensen die interesse hebben?
ik moet zondag avond weel weer thuis zijn helaas.
bij de Tunnel Bevestigd sta ik alleen maar ik heb een gast mee is dat een probleem of is dat nog te regelen????
ik weet ook nog niet of ik nog een dag langer wil blijven kunnen we dat niet terplaatse beslissen of gaat dit niet in verband met de trein(tunnel).
t wordt denk ik toch wel een leuk weekend en uiteindelijk ook best geprijst.
hester en ik hebben ook de maandag vrij gehouden voor het geval dat maar de kans is groter dat we zondag weer huiswaarts gaan dan dat we er nog 1 aan plakken.