Suup - Gerry Aangenaam
Hoeveel mensen hier vervangen hun airbags na 10 jaar?? Hoeveel mensen vervangen hun 6 punts gordels als de fia keur verloopt? Ik denk dat het merendeel van de "tuners" met oude versleten riemen rijd. Maar die riemen vangen zeker de klap op, we hebben het hier over statische riemen, dus geen spanners, geen spannende stofjes gewoon geweven riemen. Een fia of e keur is niets anders als een series testen die de sterkte van de stof / stiksels/ sluiting bepalen. Simpele fabrikanten als D2 en K sport krijgen deze ook, deze takata's komen waarschijnlijk uit dezelfde fabriek in taiwan of china of welk gat in een lage loon land dan ook... Kwaliteit is dus vast oke, ze gaan echt geen "eigen" buckle en verstel mechanisme ontwerpen / produceren...
-
- Posts: 695
- Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm
WHAAaaaaa, echt helemaal happy.
Zojuist me nieuwe kentekenbewijs ontvangen, waar de middelste 3 letters wel funny zijn: JDT (Als dit JDM was geweest had ik niet meer bijgekomen van het lachen)
En met als klap op de vuurpijl bij de bijzonderheden: 18.2 toegestaan en EEGK-9999
Oftewel, Amerikaanse platen toegestaan en GEEN viergasmeting nodig.
Motorisch kan ik dus eventueel nog flink uit me dak gaan.... ik hoef nergens naar te kijken!
Ik heb die mannen gewoon d'r ding laten doen, maar hij zal wel goed gemutst zijn geweest..... heerlijk!
Zojuist me nieuwe kentekenbewijs ontvangen, waar de middelste 3 letters wel funny zijn: JDT (Als dit JDM was geweest had ik niet meer bijgekomen van het lachen)
En met als klap op de vuurpijl bij de bijzonderheden: 18.2 toegestaan en EEGK-9999
Oftewel, Amerikaanse platen toegestaan en GEEN viergasmeting nodig.
Motorisch kan ik dus eventueel nog flink uit me dak gaan.... ik hoef nergens naar te kijken!
Ik heb die mannen gewoon d'r ding laten doen, maar hij zal wel goed gemutst zijn geweest..... heerlijk!
Suup wrote:En met als klap op de vuurpijl bij de bijzonderheden: 18.2 toegestaan en EEGK-9999
Oftewel, Amerikaanse platen toegestaan en GEEN viergasmeting nodig.
Motorisch kan ik dus eventueel nog flink uit me dak gaan.... ik hoef nergens naar te kijken!
Proficiat!
ter informatie over EEGK-9999
RDW site, pagina 12 onderaan.
Hatseflats, ze staat voor de deur hoor.
Zonder problemen door de APK, en nette kenteken plaatjes gemonteerd.
Zal nog wel wat fototjes droppen.
Kleine Update:
Ben tegen een OEM factory Type-R rear strut aan gelopen.... deed verder niet zeer ofzo.
Maar het ontbrak nog aan de Integra, dus voila:
En nog 2 fun HDR pics:
Zonder problemen door de APK, en nette kenteken plaatjes gemonteerd.
Zal nog wel wat fototjes droppen.
Kleine Update:
Ben tegen een OEM factory Type-R rear strut aan gelopen.... deed verder niet zeer ofzo.
Maar het ontbrak nog aan de Integra, dus voila:
En nog 2 fun HDR pics:
Suup wrote:WHAAaaaaa, echt helemaal happy.
Zojuist me nieuwe kentekenbewijs ontvangen, waar de middelste 3 letters wel funny zijn: JDT (Als dit JDM was geweest had ik niet meer bijgekomen van het lachen)
En met als klap op de vuurpijl bij de bijzonderheden: 18.2 toegestaan en EEGK-9999
Oftewel, Amerikaanse platen toegestaan en GEEN viergasmeting nodig.
Motorisch kan ik dus eventueel nog flink uit me dak gaan.... ik hoef nergens naar te kijken!
Ik heb die mannen gewoon d'r ding laten doen, maar hij zal wel goed gemutst zijn geweest..... heerlijk!
Gefeliciteerd!
Zag laatst wel JDN kenteken trouwens.
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
S.J. wrote:Suup wrote:WHAAaaaaa, echt helemaal happy.
Zojuist me nieuwe kentekenbewijs ontvangen, waar de middelste 3 letters wel funny zijn: JDT (Als dit JDM was geweest had ik niet meer bijgekomen van het lachen)
En met als klap op de vuurpijl bij de bijzonderheden: 18.2 toegestaan en EEGK-9999
Oftewel, Amerikaanse platen toegestaan en GEEN viergasmeting nodig.
Motorisch kan ik dus eventueel nog flink uit me dak gaan.... ik hoef nergens naar te kijken!
Ik heb die mannen gewoon d'r ding laten doen, maar hij zal wel goed gemutst zijn geweest..... heerlijk!
Gefeliciteerd!
Zag laatst wel JDN kenteken trouwens.
Ik had ook nog gevraagd voor me 3 middelste letters om die JDM te doen maar daar doen ze niet meer aan dat je het zelf mag invullen .
Nette bak trouwens
Mijn initialen zijn JSB, dus ik had al eens gedacht om een nieuwe auto te kopen om op die manier gedeelte geboorte datum - initialen - andere gedeelte geboorte datum te hebben haha
Mja kans is niet zo groot en ik zou niet weten welke auto ik moest kopen behalve een SLR (ja wordt niet meer gemaakt weet ik) van het kleine kapitaaltje wat ik heb
Mja kans is niet zo groot en ik zou niet weten welke auto ik moest kopen behalve een SLR (ja wordt niet meer gemaakt weet ik) van het kleine kapitaaltje wat ik heb
Update:
Window Visors en spatlappen gekocht en gemonteerd, met dank aan Gerben, perfect Bedankt!
Er ontbrak nog 1 spatlap, maar via Gerben een complete set kunnen bemachtigen.
Lekker origineel en de Window Visors zorgen voor een JDM look.
Nog eventjes gekeken hoe Bronze rakkers staan:
Opzich niet verkeerd.....
Window Visors en spatlappen gekocht en gemonteerd, met dank aan Gerben, perfect Bedankt!
Er ontbrak nog 1 spatlap, maar via Gerben een complete set kunnen bemachtigen.
Lekker origineel en de Window Visors zorgen voor een JDM look.
Nog eventjes gekeken hoe Bronze rakkers staan:
Opzich niet verkeerd.....
Rear strut...
Gerry, hoe ben je aan die OEM rear strut gekomen?
Ben ik al een lange tijd naar opzoek, maar nergens kunnen vinden...
Gr Krijn.
Ben ik al een lange tijd naar opzoek, maar nergens kunnen vinden...
Gr Krijn.
Update: zo okt 18, 2009
Op het gemakje aan het vissen geweest:
Filmpje
De S80 bak wordt grondig aangepakt en het koppelwerk wordt voorzien van een nieuwe drukgroep/k.plaat/vliegwiel the works.... ben er alleen nog niet aan uit wat voor rommel ik hiervoor wil gaan gebruiken.
Update: do dec 10, 2009
Motorruimte is schoon, pokke werk maar eindresultaat mag er zijn. Gelijk de brake-cylinder-stopper gemonteerd.
B18C
Refurbished S80 tranny, nieuwe synchromesh en lager. Staat te wachten op ontvetter en spray.
ACT koppeling en vliegwiel vs OEM.
Gestript en uitgelekt.
Wachtend op opschoning en spray.
Cheers :lol:
Op het gemakje aan het vissen geweest:
Filmpje
De S80 bak wordt grondig aangepakt en het koppelwerk wordt voorzien van een nieuwe drukgroep/k.plaat/vliegwiel the works.... ben er alleen nog niet aan uit wat voor rommel ik hiervoor wil gaan gebruiken.
Update: do dec 10, 2009
Motorruimte is schoon, pokke werk maar eindresultaat mag er zijn. Gelijk de brake-cylinder-stopper gemonteerd.
B18C
Refurbished S80 tranny, nieuwe synchromesh en lager. Staat te wachten op ontvetter en spray.
ACT koppeling en vliegwiel vs OEM.
Gestript en uitgelekt.
Wachtend op opschoning en spray.
Cheers :lol:
mr. X wrote:Mooi!
Ziet er stukken beter uit onder de kap zo.
Waar laten jullie (jij) eigenlijk de afgewerkte olie? Zo makkelijk is dat blijkbaar niet om die troep te lozen. Heb hier nog wel een paar emmers vol staan :-?
Thnx.
Terug doen in de flessen waar het uitkomt en daarna aan de buurman geven die er voor zover weet er mee naar de gemeente afval rijd, en daar zonder extra kosten in kan leveren.
Mooiste zou zijn om een potkacheltje te hebben ofzo, dan maak je er gelijk warmte van, kan vandaag de dag wel in de koude garage.