Hoe spreek jij je auto aan?
vtecmoon wrote:Tenck wrote:frederik wrote:ik zeg ook mijn type-r. en dan zeggen de noobs je wat? ik zeg dan mijn civic type-r . en dan de noobs weer oooh,... een civic :-?
Herkenbaar![]()
Zeer zeker herkenbaar. Veel van mijn sales collega's rijden in lease-auto's (BMW's, Audi A4 etc), en hebben dus nooit echt van een R gehoord. Ze kijken toch altijd verbaasd als ik vertel dat de R wel 199pk onder de kap heeft. Maarja, nu geen R meer...dus nu refereer ik mijn auto als de "Accord" of die "familiebak".
ja dat vertel ik hun dan ook, en dan krijg ik zo'n reactie van ooooohhh dan is hij vast 4wd en turbo ofzo :roll:
Mijn vriendin noemt de twee Coupe's Shitvics, ik noem ze barrels of roestbakken.
Uiteraard met een knipoog en met liefde...
Uiteraard met een knipoog en met liefde...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Ik ga mee in dat ik mijn auto niet aanspreek, maar als ik het over de Type-R heb dan heb ik meerdere benamingen:
- Scheurijzer
- Type-R
- FN2
Mijn vrouw noemt de type-r meestal "racemonster"
Wel leuke poll trouwens, grappig dat bijna niemand (die een reactie geplaatst heeft) het over hem/haar enz. heeft.
- Scheurijzer
- Type-R
- FN2
Mijn vrouw noemt de type-r meestal "racemonster"
Wel leuke poll trouwens, grappig dat bijna niemand (die een reactie geplaatst heeft) het over hem/haar enz. heeft.
Deus Ex Machina!