APK geen probleem, al zal je wel je cat elk jaar terug moeten bouwen. je zou ook een race cat pasklaar kunnen laten maken op je nieuwe systeem. Dan kom je wel door de keuring zonder de boel te moeten ombouwen. Zou tevens ook je lambda probleem weg kunnen halen. Wel een cat met daarachter de 2e lambda is geen kerstboom meer.
Beide (race cat en/of Hondata Kpro) zou je door TCC kunnen laten doen.
Gaskleppie wrote:APK geen probleem, al zal je wel je cat elk jaar terug moeten bouwen. je zou ook een race cat pasklaar kunnen laten maken op je nieuwe systeem. Dan kom je wel door de keuring zonder de boel te moeten ombouwen. Zou tevens ook je lambda probleem weg kunnen halen. Wel een cat met daarachter de 2e lambda is geen kerstboom meer. Beide (race cat en/of Hondata Kpro) zou je door TCC kunnen laten doen.
Ik heb deze header van DC Sports eronder.
daar zit een soort sports cat op.
dus dat betekent dat ik de hele header moet demonteren voor de apk
maar kan ik dan de standaard header en cat terug monteren als ik een K-pro heb?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Sinister wrote:Ja zoals ik de eerste keer mijn originele integra catback eraf moest halen. Daar hebben we de vijzen maar van afgelast zo erg was het :lol:
Afgebrand denk ik?
Vast lassen, los branden :wink:
Nou, als je ieder jaar alles moet demonteren loop je minder kans dat dingen vast gaan roesten. Ik vervang ieder jaar de boutjes en moeren bij mijn auto.(bij mijn header)
Gangaran wrote:Nou, als je ieder jaar alles moet demonteren loop je minder kans dat dingen vast gaan roesten. Ik vervang ieder jaar de boutjes en moeren bij mijn auto.(bij mijn header)