Type R FN2

26.300 km
Wat een fijne auto, valt me 100% mee. Had hem stugger verwacht. De Swift Sport is echt niet minder stug.
Nog geen 3e versnelling upgrade dus gelijk binnenkort maar een LSD erin laten zetten. Wel irritant trouwens, vooral met koude bak heb ik er last van.
Snel wat betere foto's erop knallen.
-
Quaife LSD geplaatst, synchro's vervangen, vliegwiel vervangen. Alles door Honda en natuurlijk OEM onderdelen.
*De auto heeft auto dimmende binnenspiegel.
*Compact navi aan boord.
*18" Blade velgen, originele velgen zitten nog nieuw in doos. [De Blades zijn vervangen voor OEM velgen]
*Zonwering passend voor de achterramen.
Volgende modificatie wordt de GP achter diffuser, maar voorlopig even klaar. Wellicht nog de originele velgen plaatsen, ik weet niet of ik deze Blade mooi vind. Ene keer wel andere keer weer niet, heel raar. Ze lijken soms een beetje een bronze gloed te hebben (zie 2e foto). Op de derde foto vind ik het weer niks.
*De auto heeft auto dimmende binnenspiegel.
*Compact navi aan boord.
*18" Blade velgen, originele velgen zitten nog nieuw in doos. [De Blades zijn vervangen voor OEM velgen]
*Zonwering passend voor de achterramen.
Volgende modificatie wordt de GP achter diffuser, maar voorlopig even klaar. Wellicht nog de originele velgen plaatsen, ik weet niet of ik deze Blade mooi vind. Ene keer wel andere keer weer niet, heel raar. Ze lijken soms een beetje een bronze gloed te hebben (zie 2e foto). Op de derde foto vind ik het weer niks.
- johnny1911
Ben erg benieuwd naar jouw "gevoel" voor en na LSD
Kwa gevoel is het zeker te merken. Stuurt iets zwaarder lijkt het, en het stuur wil sneller naar de rechtdoor positie.
Wat voor verschil is het dan met rijden? Zonder en met LSD?
Het grote verschil is natuurlijk te merken bij uitkomen bocht. Halverwege het gas erop en de auto trekt naar binnen. Zonder LSD is dit niet haalbaar.
Heb nog niet het maximale eruit gehaald, maar op halve kracht is het verschil al merkbaar. Geweldig leuk.
Type R----update, nieuw servies op pagina 2
Hebbes die mooie bloembak...

Mathy M wrote:Nee hoor, alleen nieuw blond servies. Vind je het mooi?:lol:
Blond is de Mugen onder de serviezen volgens mijn vriendin.
Ik ben het met je eens dat ik het aan de ene kant heel mooi vind... En aan de andere kant weet ik het niet zeker...
Ik moet het een keer in het echt zien!
Lelijk is het zowiezo niet!
Maar waarom liggen de originele nieuw in doos... Die zijn dan toch gebruikt?
En ik zag 2 zwarte Civics... daarom dacht ik dat je een nieuwe had...
Type R----update, nieuw servies op pagina 2
Hehe, ik had het niet over de velgen. Die zaten eronder toen ik de auto kocht. De originele heb ik nieuw in doos erbij gekregen.
Mijn opmerking was meer uit gein bedoeld, omdat de op de laatste foto mijn nieuwe aanwinst, de Mugen Type-RR kleppendeksel, samen op de foto staat met "Blond" servies. Je weet wel, Delfts bauw alleen dan van Blond.
Deze dus.

Mijn opmerking was meer uit gein bedoeld, omdat de op de laatste foto mijn nieuwe aanwinst, de Mugen Type-RR kleppendeksel, samen op de foto staat met "Blond" servies. Je weet wel, Delfts bauw alleen dan van Blond.
Deze dus.

Mathy M wrote:Hehe, ik had het niet over de velgen. Die zaten eronder toen ik de auto kocht. De originele heb ik nieuw in doos erbij gekregen.
Oohw hahaha! Ik dacht dat je een leuke bijnaam voor je velgen had gevonden.
Blond servies, tsja... Mijn smaak is het niet.