Bubsy Tijd voor een update en pic's

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Bubsy

Post by Bubsy »

Benjdmin wrote:Lijkt een beetje op een oudere HKS, niks mis mee!

JASMA heeft niks met Mugen te maken, is allen een keuring teken dat de uitlaat an bepaalde eisen voldoet.

oke dat klopt ik ga het nog ffies na zoeken heb nie naar hks modelen gekeken in iedergeval bedankt

Auteur Bericht
FastFWD Geplaatst: Di feb 10, 2009 22:19 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

is volgens mij een Apex'i N1, toevallig zelf ook 1 liggen, lijkt er sprekend op.

Veel plezier ermee

daar heb ik wel naar gekeken en volgens mij is het inderdaad een apex'i N1 weet iemand daar meer van ik vond hem nog al goedkoop haha zal meschien aan mij liggen

grtjuhs
FastFWD

Post by FastFWD »

Apexí is mildsteel, geen rvs, wel een goeie uitlaat verder
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Die demper lijkt ook behoorlijk op die van mij :D
Haha kunnen we samen de show stelen :twisted:
FiR3F0X

Post by FiR3F0X »

die velgen :p , super mooi!!!
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Morgen is de grote dag zeker? We verwachten dan nieuwe foto's :)
Roy

Post by Roy »

Knite Force wrote:nieuwe! JDM integra neus is de mooiste neus, geen twijfel mogelijk.

Greets dude :D

Ben ik niet met je eens, zo zie je maar smaken verschillen.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Bubsy

Post by Bubsy »

Zo mensen ben ik weer, eventjes een update inverband met het op kenteken laten zetten van mijn Dc 2.

Ik ben vanochtend naar het RDW gegaan om me de auto kenteken papieren te geven.Ik laat hem daar niet keuren dat doe ik hier in mijn woonplaats.

Het is niet gelukt :cry:

De papieren die ik heb gehad uit engeland waren goed hij is gewoon goed gekeurd maar ik had best wel een zeikerd denk ik zomaar want hij is afgekeurd omdat er niet op het kenteken uit engeland staat ver meld wat de max. Massa + as lasten zijn .

Ik heb die meneer aangegeven dat het een dc2 is en dat deze ook in europa zijn verkocht daar wou die niks van weten en heeft mij verteld dat ik honda Nederland moest email om de goede papieren te krijg. :evil:

Ik heb honda nederland al gebeld en ze maken daar geen probleem van maar ik vond het gewoon zonde van mijn tijd :S

Ik had ook nog gevraag waarom dat er op moet staat .

Hij zegt gewoon tegen mij voor als je er een caravan achter wil hebben :shock:

Ik denk :evil:

Maarja ik wacht wel op dat type goedkeurings bewijs en dan komt het vast wel weer goed.

Heeft iemand dit ok wel es gehad.

Dit is wat ie wil weten

RDW

Homologisch document.

Wett/tech max massa + as lasten
Nog overleggen.

Dit zijn zijn geschreven woorden

nahjah :(
Jo&

Post by Jo& »

Heb het hier al een keer voorbij zien komen...

Een originele in NL geleverde EP3 heeft geen type goedkeuring voor een caravan, dusja waarom zou je dat op je DC2 wel MOETEN?
donkeykong

Post by donkeykong »

Ik heb namelijk net 2 weken geleden hetzelfde gehad alleen met mijn dc5.

Honda Nederland heeft het allemaal keurig afgehandeld.

Ik heb zelf nog naar japan gebeld voor deze gegevens!!

Het komt wel goed hoor!

Succes, Marcel
Bubsy

Post by Bubsy »

Mooi dat het goed komt :D

Ik heb net een mail gehad van honda NL en die heb ik uitgeprint en daar staat alles op wat ik nodig heb :-)

En die heb ik uitgeprint ga morgen weer naar het RDW en dan word het afgehandeld
Jo&

Post by Jo& »

Bubsy wrote:Mooi dat het goed komt :D

Ik heb net een mail gehad van honda NL en die heb ik uitgeprint en daar staat alles op wat ik nodig heb :-)

En die heb ik uitgeprint ga morgen weer naar het RDW en dan word het afgehandeld

Fijn dat dat zo snel opgelost wordt! En dat je zo snel weer bij de RDW terecht kan.
Bubsy

Post by Bubsy »

Jo& wrote:
Bubsy wrote:Mooi dat het goed komt :D

Fijn dat dat zo snel opgelost wordt! En dat je zo snel weer bij de RDW terecht kan.

ik woon er een uurtje vandaan dan is het ook wel makkelijk om zonder afspraak ff langs te krossen met me seat tank :P om het ff te laten zien me itr hoeven ze niet meer te zien die is goed gaat alleen om die paar getallen en that's it

Bpm betalen en voorlopig niet meer terug komen daar
Jo&

Post by Jo& »

Seat tank?
Bubsy

Post by Bubsy »

Jo& wrote:Seat tank?

Ik heb een 2de auto en daar gooi ik meestal van alles in en me achter veering is stuger gemaakt omdat er vroeger een caravan achter hing dat ding is niet kapot te krijgen en daarom noem ik hem tank alleen aantal roest plekken maar dat maakt niet uit heb al verschillende kleuren onderdelen er op zitten.
Maak nog wel es een x wat foto's.

Ben net ook trug van het RDW en me kenteken is onder weg. De Bpm vond ik wel mee vallen 604 euro.

Ik ben zo blij als een kind en ga zo lekker nog een paar uurtjes werken :D
Jo&

Post by Jo& »

Bubsy wrote:
Jo& wrote:Seat tank?

Ik heb een 2de auto en daar gooi ik meestal van alles in en me achter veering is stuger gemaakt omdat er vroeger een caravan achter hing dat ding is niet kapot te krijgen en daarom noem ik hem tank alleen aantal roest plekken maar dat maakt niet uit heb al verschillende kleuren onderdelen er op zitten.
Maak nog wel es een x wat foto's.

Ben net ook trug van het RDW en me kenteken is onder weg. De Bpm vond ik wel mee vallen 604 euro.

Ik ben zo blij als een kind en ga zo lekker nog een paar uurtjes werken :D

Ben wel benieuwd! (of niet :p )
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Heb hetzelfde probleem gehad met de RDW,
heeft me uiteindelijk een maand langer wachten gekost.

Errug irritant, volgens werken daar af en toe een paar rukkers.

Maar uiteindelijk komt het wel goed en daar gaat het om.

Good luck :wink:
Bubsy

Post by Bubsy »

Zo ik een tijdje niet meer op mijn topic geweest dus ik vond het wel weer tijd voor een update

De Itr is goed gekeurd al een tijdje en ik was er aan toe om er nieuwe spulletjes op te zetten

Image
en me versnellings pook is ook niks en daar heb ik deze voor besteld
Image

Die uitlaat heb ik er gister op gezet en het geeft me weer het ouwe vertrouwde geluidje als bij me rex alleen ff harder :)

Ik heb toen een vriendin ( Miss Honda van cch ) van me gebeld die es een x een shoot wou doen met de rex maar die heb ik niet meer dan maar met de Itr :P
Ik zal de leukste en mooiste hier posten

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Dit was dan de update en geniet er van.Ik doe het zeker :D

Voor meer Pic's http://bubsyvtec.hyves.nl/fotos/
CyRaX

Post by CyRaX »

Leuke foto's!

Tijd voor OEM witte wielen :wink:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

The Group N on the hatch kick ass!

8)
boikel

Post by boikel »

Mooie foto's. 8)

Ben zelf ook niet heel enthousiast over je wielen, er staat nog een setje 5zigens te koop op het forum. Die zijn wel erg gaaf. 8)

Wat was er mis met je pookknop? Zat er iets anders in dan OEM?
Locked