Het voorstel van
Het voorstel van
Opzich na veel verzoek en toch tegen de zin in mijn voorstel op dit forum :razz: .
Het is inderdaad handig om te weten tegen wie we praten en waar die gene in rijd 8)
Ik ben Brandon 25jaar en woon in Almere-stad (het grote 2baans, rotonde, 50km zones zonder flitsers) .
Mijn verhaal:
Vanaf het behalen van me rijbewijs was het gelijk de bedoeling om een vtec aanteschaffen.
Dit is dan ook gelukt en heb ik een witte vti uit 98 gekocht (typ-r look alike).
Mijn tweede auto was van het zelfde bouwjaar met veel minder km, maar dan een Civic Sedan uitvoering in de kleur phantum grey.
Ben nu Autoloos want heb me zinnen gezet op een Type-r
MvGr, Brandon
Het is inderdaad handig om te weten tegen wie we praten en waar die gene in rijd 8)
Ik ben Brandon 25jaar en woon in Almere-stad (het grote 2baans, rotonde, 50km zones zonder flitsers) .
Mijn verhaal:
Vanaf het behalen van me rijbewijs was het gelijk de bedoeling om een vtec aanteschaffen.
Dit is dan ook gelukt en heb ik een witte vti uit 98 gekocht (typ-r look alike).
Mijn tweede auto was van het zelfde bouwjaar met veel minder km, maar dan een Civic Sedan uitvoering in de kleur phantum grey.
Ben nu Autoloos want heb me zinnen gezet op een Type-r
MvGr, Brandon
-
donkeykong wrote:Hi fellow Almeerder, de mooie wegen is almere is zeker een profijt.
Vervelende is dat ze wel eens in de bosjes staan met hun lasergun, dus pas op.
Kom zelf ook uit almere en heb ook net een type-r gekocht, the bomb!!
Veel succes met je speurtocht![]()
Steeds meer R's in Almere, rij er zelf ook rond.
Hopelijk spot ik dan binnenkort een DC5 :!:
-
donkeykong wrote:Hi fellow Almeerder, de mooie wegen is almere is zeker een profijt.
Vervelende is dat ze wel eens in de bosjes staan met hun lasergun, dus pas op.
Kom zelf ook uit almere en heb ook net een type-r gekocht, the bomb!!
Veel succes met je speurtocht![]()
Hallo mede Almeerder :P Zekers, rij al bijna 4 jaar vti, en kijk zeker 3 keer in me spiegels tot me voet spontaan zwaar word.
Het mooie van smering is dat het eerst warm moet worden voordat men gas mag geven, ik rij dus altijd eerst even de doorgaanse controle routes om warm te rijden indien ik een stukje zou gaan willen cruise . 8)
Mooie DC5, nog niet gezien in Almere. Zekers een keer bezichtigen want tis echt een mooi model :P
-