honda civic type r
-
-
-
tot nu toe heb ik er nog geen seconde spijt van dat ik deze type-r heb gekocht. ik kan die wagen dagelijk gebruiken en dat is iets wat ik met een evo niet kan doen wegens het grote verbruik. standaart verbruikt een evo al heel veel en mijn rode evo8 had een grotere turbo,ecu update,complete uitlaatlijn...ect. met een volle tank deed ik maar een 150km....en dat is voornamelijk autostrade.....als ik sportief rijdt dan kom ik nog niet aan 100km!! met een volledige standaart evo kan je ongeveer tussen de 300 en 400km afleggen als je normaal doet. en deze type-r onbreekt ook niet aan power,natuurlijk is het geen bruut geweld maar je kan er ook mee spelen....en als ik heimwee heb naar een evo kruip ik wel weer in ene en rijdt een toerke tot ik verzadigd ben.
maar ik heb ook altijd een zwak gehad voor honda en het is een heel betrouwbaar merk. kben er gelukkig mee en dat is wat telt.
maar ik heb ook altijd een zwak gehad voor honda en het is een heel betrouwbaar merk. kben er gelukkig mee en dat is wat telt.
-
-
[quote="""]Is dat deze wagen die je hebt gekocht op 6000 km ? Zie dat de wagen van onze garage komt (plaathouder).[/quot
je bedoeld dan de civic type r?
ik weet niet of je het op de goede type r hebt,
ik heb die gekocht op 16000km van de vorige eigenaar.
mij heeft hij verteld dat hij deze wagen nieuw heeft gekocht, aangetoond op papier...
hij heeft trouwens een evo 9 gekocht.
dus ik denk dat je deze type r verwisseld met een andere voor zover ik weet....
je bedoeld dan de civic type r?
ik weet niet of je het op de goede type r hebt,
ik heb die gekocht op 16000km van de vorige eigenaar.
mij heeft hij verteld dat hij deze wagen nieuw heeft gekocht, aangetoond op papier...
hij heeft trouwens een evo 9 gekocht.
dus ik denk dat je deze type r verwisseld met een andere voor zover ik weet....
-