BMI test EDM EP3
-
haha hoezo niet?
bij de maken van de EP3 is gelet op een bredere markt.(meer verkoop/winst)
dus logisch dat ie niet full hardcore Type R is.
ik ben allaaannggg blij dat ik een japaner als developer zie en geen
oude engelse gast met een kop thee in zijn handen..
gelukkig weten ze hoe het wel moet.alleen jammer dat het hier niet is toegepast .
dat scheelt weer wat geld..... :wink:
bij de maken van de EP3 is gelet op een bredere markt.(meer verkoop/winst)
dus logisch dat ie niet full hardcore Type R is.
ik ben allaaannggg blij dat ik een japaner als developer zie en geen
oude engelse gast met een kop thee in zijn handen..

gelukkig weten ze hoe het wel moet.alleen jammer dat het hier niet is toegepast .
dat scheelt weer wat geld..... :wink:
ik denk dat iedereen die met zijn edm ep3 al op het circuit geweest is wel gemerkt heeft dat deze wagen nog wel enkele aanpassingen kan gebruiken. ik denk dat idd in japan er meer van de ep3 eigenaren het circuit zal bezoeken met zijn civic dan hier in europa. dus is het normaal dat ginder de wagen meer circuit georienteerd is.
als je de revieuws leest van europese bladen en programma's dan vinden ze de edm ep3 al een hardcore racer. dus ik denk dat het een goede keuze van honda is geweest om da europese ep3 wat softer te maken. de mensen die hem wel zullen gebruiken voor het circuit zullen hem zo ie zo al niet standaard laten denk ik :-) de grootse tekortkoming van de edm ep3 vind ik is het begrek van een lsd. maar dit zou het rijgedrag op europese wegen beinvloeden en het zou mss voor vele niet circuit gerichte bestuurders niet fijn zijn.
als je de revieuws leest van europese bladen en programma's dan vinden ze de edm ep3 al een hardcore racer. dus ik denk dat het een goede keuze van honda is geweest om da europese ep3 wat softer te maken. de mensen die hem wel zullen gebruiken voor het circuit zullen hem zo ie zo al niet standaard laten denk ik :-) de grootse tekortkoming van de edm ep3 vind ik is het begrek van een lsd. maar dit zou het rijgedrag op europese wegen beinvloeden en het zou mss voor vele niet circuit gerichte bestuurders niet fijn zijn.
Jo& wrote:Dat van het kantelen van het blok, daar kan ik me wel wat bij voorstellen eigenlijk...
Is het zo dat Japanners vaker het circuit op gaan dan Europeanen?
Als je alleen al kijkt hoeveel circuits je hebt in Japan.
In japan gebruiken ze auto's ook niet vaak als daily drives, maar meer op een Zondag..
Maar jappies zijn idd vaker op het circuit te vinden dan europeanen.
Zijn exact hetzelfde dacht ik. ITR's zijn altijd JDM, EP3 hier is UK.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007