@ Frederik: Op de eerste foto kan het kloppen dat de auto wat hoger staat. Tijdens de transport zit er tussen de veren rubberen blokken bevestigd om extra bodemspeling te verkrijgen.
Dit om makkelijker van de trailer op en af te rijden.
Tijdens de afleveringsbeurt moeten deze blokken ook verwijderd worden.
De laatste foto zie je ook dat de auto al een stukje lager staat.
@ Wilco:
- Ja, het is leverbaar
- Ja het is (weet bijna zeker) bolconisch
- Moet je ongeveer rekenen op iets van €5,- p/stuk
Zijn die stoelen echt zo oranje, of lijkt dat alleen op de foto zo?
Lijkt me dat ze even rood moeten zijn als de rode stoelen die voorheen leverbaar waren?!
Keung wrote:@ Frederik: Op de eerste foto kan het kloppen dat de auto wat hoger staat. Tijdens de transport zit er tussen de veren rubberen blokken bevestigd om extra bodemspeling te verkrijgen.
Dit om makkelijker van de trailer op en af te rijden. Tijdens de afleveringsbeurt moeten deze blokken ook verwijderd worden. De laatste foto zie je ook dat de auto al een stukje lager staat.
@ Wilco: - Ja, het is leverbaar - Ja het is (weet bijna zeker) bolconisch - Moet je ongeveer rekenen op iets van €5,- p/stuk
dat wist ik niet van die blokken in de vering. het was idd vooral op foto 1 dat hij hoog lijkt :wink:
Jo& wrote:Zijn die stoelen echt zo oranje, of lijkt dat alleen op de foto zo? Lijkt me dat ze even rood moeten zijn als de rode stoelen die voorheen leverbaar waren?!
Het lijkt alleen zo, komt omdat de auto binnen stond onder de TL-verlichting staat.
De rode kleur is wel iets lichter van kleur dan de 'gewone' rode stoelen.
Keung wrote: Het lijkt alleen zo, komt omdat de auto binnen stond onder de TL-verlichting staat. De rode kleur is wel iets lichter van kleur dan de 'gewone' rode stoelen.
Volgende keer even je witbalans instellen van je telefoon Is jammer als de kleuren niet natuurlijk uitkomen 8).......