Sigur - Engine Bay is klaar
-
Ben vorige week naar TCC geweest voor een APK Keuring en een onderhoudsbeurt. Geen schokkende dingen en de auto is goed door de APK gekomen.
Afgelopen dagen bezoek gehad van de pakketdienst, een aantal spullen erbij gekregen, waaronder een perfect stuurtje, geen beschadigingen of slijtplekjes. Echt in nieuwstaat, (thanks Ian van RSP aka BLITZ :wink: )
Heb ze al een tijdje erin, maar nog geen foto neergezet. :roll:
Verder een foto van de 17" 5zigen GN+ ProRacer velgen met Bridgestone RE050a Potenza banden.
Zal binnenkort betere/nette foto's maken, ben er nog niet aan toegekomen.
Gr. Patrick
Afgelopen dagen bezoek gehad van de pakketdienst, een aantal spullen erbij gekregen, waaronder een perfect stuurtje, geen beschadigingen of slijtplekjes. Echt in nieuwstaat, (thanks Ian van RSP aka BLITZ :wink: )

Heb ze al een tijdje erin, maar nog geen foto neergezet. :roll:

Verder een foto van de 17" 5zigen GN+ ProRacer velgen met Bridgestone RE050a Potenza banden.

Zal binnenkort betere/nette foto's maken, ben er nog niet aan toegekomen.
Gr. Patrick
-
Js_raidon wrote:Velgen staan wel geil op de wagen![]()
Waar ga je die takata's aan vastmaken achter je? Want deze set lijkt wel de korte versie.
Thanks

-
Even weer een update, heb de afgelopen maanden niet stil gezeten. Ik heb de ITR een grote beurt gegeven, nieuwe vloeistoffen, bougies, filters etc. Verder heb ik de motor steun en ophang beugels opnieuw gespoten de bedrading van het alarm en verlichting zo goed als mogelijk weggewerkt. Tevens de motorruimte ook maar eens goed schoongemaakt. Nu alleen nog proberen om het bij te houden :roll:
Ook bezig geweest met het monteren van me nieuwe spullen:
- Energy suspension PU motor mount inserts
- Spoon rad. slangen
- Spoon rad. stays
- Password JDM cooling plate
- Technica vision lower seat rails
- 98 spec momo stuur incl. airbag & alu verlengstuk
- Strà DSD SLM meters (water/olie temp & olie press)
- Carbon deurpanelen
Aantal pics:
Verder heb ik de onderkant van de auto helemaal schoongemaakt en opnieuw getektyleerd. Dat was wel een hele klus, maar goed dan kan die er wel weer tegenaan. Helaas heb ik zelf een tijdje geleden schade gereden aan de achterkant de bumper/achterlichten/slotplaat en achterscherm zijn beschadigd. Ga ik na mijn vakantie maar weer verder bekijken en herstellen.
Ook bezig geweest met het monteren van me nieuwe spullen:
- Energy suspension PU motor mount inserts
- Spoon rad. slangen
- Spoon rad. stays
- Password JDM cooling plate
- Technica vision lower seat rails
- 98 spec momo stuur incl. airbag & alu verlengstuk
- Strà DSD SLM meters (water/olie temp & olie press)
- Carbon deurpanelen
Aantal pics:

Verder heb ik de onderkant van de auto helemaal schoongemaakt en opnieuw getektyleerd. Dat was wel een hele klus, maar goed dan kan die er wel weer tegenaan. Helaas heb ik zelf een tijdje geleden schade gereden aan de achterkant de bumper/achterlichten/slotplaat en achterscherm zijn beschadigd. Ga ik na mijn vakantie maar weer verder bekijken en herstellen.