culasse wrote:'nieuwe technieken'?
Was is er dan zo nieuw aan deze honda?
Nieuw voor Honda!
bartman wrote:mijn achterbanden liggen er nu ongeveer 35000 km op . geen slijtage aan de flanken. wel rekening houden dat wij met een andere profielhoogte rijden.
hou je de bandenspanning steeds in het oog ?
slydawg wrote:@Jo, waarom geen voorstaander van het verwisselen van banden?(voor naar achter en andersom)
culasse wrote:Nee, dat is nou het rare, de slijtage op het loopvlak is egaal, maar op de rand zit een soort schuurstraal.
Mathy M wrote:culasse wrote:Nee, dat is nou het rare, de slijtage op het loopvlak is egaal, maar op de rand zit een soort schuurstraal.
Ja, ik heb het ook en mijn banden zijn trouwens ook redelijk hard opgepompt.
Ook zeer gevoelig voor steenslag. Wat een kraterlandschap. Ik weet nu al dat ik me daar gruwelijk aan gaat ergeren, mocht ik haar van de zomer in de wax zetten.
culasse wrote:Zo, weer wat nieuws met mijn FN2. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de stuurbkrachtiging uitviel. Meestal na een aantal dagen als ik mijn auto de garage uitrijdt, is er soms zomaar geen bekrachtiging meer. Als ik de motor uitdoe en daarna het contact aanzet en dan de motor weer start, doet ie het wel weer. Als de motor op bedrijfstemperatuur is, is er niets aan de hand. Alleen bij de koude start komt dit voor. Ik ben er nog niet mee bij de dealer geweest.
Iemand soortgelijke ervaringen gehad? Misschien gemakkelijk op te lossen?