weer een ITR erbij!
weer een ITR erbij!
Hey allen,
Mijn naam is Steven, 28 jaar inmiddels al jaren Honda rijder, vorig jaar mijn Integra verkocht en overgestapt op Duitse degelijkheid. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen een BMw leuk is maar niet zo boeiend als een ITR. Na een jaar geen ITR in mijn bezit te hebben het ik 2 weken geleden weer eentje aangeschaft:
Inmiddels alweer een hoop gedaan aan de auto:
- Originele sideskirts
- 15" ITR wielen
- Tein Superstreet schroefset
- Rotora slotted remschijven + Ferodo DS2500
- NRG Quick release + NRG hub op Momo Tuner stuurwiel
- RVS Remleidingen
- C-pillar bar
donkere koplampen zijn inmiddels vervangen voor de originele.
Coming soon:
- S2000 antenne
- ASR Brace
- Mugen airbox
- 16" ITR wielen
- EM Racing Triangulated Trunk bar
Mijn naam is Steven, 28 jaar inmiddels al jaren Honda rijder, vorig jaar mijn Integra verkocht en overgestapt op Duitse degelijkheid. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen een BMw leuk is maar niet zo boeiend als een ITR. Na een jaar geen ITR in mijn bezit te hebben het ik 2 weken geleden weer eentje aangeschaft:
Inmiddels alweer een hoop gedaan aan de auto:
- Originele sideskirts
- 15" ITR wielen
- Tein Superstreet schroefset
- Rotora slotted remschijven + Ferodo DS2500
- NRG Quick release + NRG hub op Momo Tuner stuurwiel
- RVS Remleidingen
- C-pillar bar
donkere koplampen zijn inmiddels vervangen voor de originele.
Coming soon:
- S2000 antenne
- ASR Brace
- Mugen airbox
- 16" ITR wielen
- EM Racing Triangulated Trunk bar
EJ2 wrote:Dank allen!
@ITR879, volgens mij heb ik bij jou toen die HKS Catback voor mijn vorige Integra opgehaald, spijtig te lezen wat er met de auto is gebeurt.
A ja... was jij dat toen die mijn HKS had gekocht. Is mijn beste uitlaat geweest. Qua looks en sound.
Dus nu terug een ITR. Kon je het niet missen? haha... wie weet koop ik zelf ook nog ooit terug ééntje.
grtz...
Apex wrote:
Waarom wil je een S2000 antenne ?
Standaard antenne is best lang, moet in Arnhem oppassen met die kabels voor de trolleybussen... Relatief een simpele mod en ziet er strakker uit.
ITR1609 wrote:hey Steven!!
Alles goed man?![]()
Veel plezier met je nieuwe ITR..
Hier een leuke foto van hoe je ex ITR er nu bij staat... wel beetje vies maar die word zo direct weer gewassen :lol:
We spreken elkaar snel weer man.
Grtz, Yoram
Vooral zo houden, blijft een mooi ding :!:
moet ze ooit eens naast elkaar hebben staan :!:
- Knite Force
Welkom, zou ik ook nog willen een s2000 antenne, vooral omdat mn gewone aan het verslijten is. Hoe kan je aan die motor geraken trouwens van de antenne. In de koffer zit namelijk een paneel links waar ik niet achter geraak. Is er een soort guide om een s2000 antenne aan te sluiten op een ITR? Greetz
Sinister wrote:Is er een soort guide om een s2000 antenne aan te sluiten op een ITR? Greetz
Hier een link naar:
http://www.itr-dc2.com/forum/viewtopic.php?t=24620
of deze:
http://www.team-integra.net/sections/articles/showArticle.asp?ArticleID=815
Alvast een voorproefje:

Groet, Steven