Accord Coupe 2001

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Accord_Coupe

Accord Coupe 2001

Post by Accord_Coupe »

Hallo,

Ik ben Tim. SInds kort samenwonend in capelle a/d ijssel samen met mijn geliefde vriendin.

Ik rijd een Honda Accord Coupe uit 2001. En ik zelf vindt het een zeer mooie wagen die je nog niet veel ziet.

Ik heb tot nu toe alleen de lelijke uitlaatdempers die eronder gelast waren vervangen door een Accord type-r uitlaatdemper vanaf de kat naar de dubbele demper L+R. Ziet er veel strakker uit.

Verder heb ik een Megan Racing veerpootbrug gemonteerd voor het lekkere bochtenwerk uiteraard.

Ook heb ik pas nieuwe Lenso Elegance 18" gemonteerd, want de amateuristische gespoten Vault velgen die eronder zaten waren lelijk en ze hebben het ook nog eens begeven.

Ice:

HU: Alpine Type weet ik eff niet meer, maar is wel een goeie
Speakers: voor in de deur JBL C608GTI
Speakers: achter in hoedenplank originele Bose 6x9 speakers
Versterkers: Lanzar Vibe 431 en Lanzar Vibe 241
Subwoofer: Intertechnik MDS15 300Watt.

Plannen voor de toekomst.

Binnenkort worden mijn Eibach Pro Kit verlagingsveren geleverd. Deze gaan in de plaats van de goedkopere verlagingsveren die er nu onder zitten. Deze veren kraken tijdens het inveren en het rijgedrag van de auto lijkt op een grote amerikaan uit de jaren 60.

Complete motorswap.
Er zit nu een F20B Vtec in met 147 pk. Dit is een sohc en duurt te lang voordat ie op toeren komt. Wanneer de Vtec eindelijk inslaat zit ie alweer tegen het einde van zijn toeren aan (6500rpm)
Ik wil er een H22a in zetten, maar het liefst een onbegrensde JDM H22a.
Misschien tijdens de swap ook gelijk een turbokit erop dat zou hem helemaal afmaken.

Klopt het dat ik geen foto's kan uploaden?
Katana

Post by Katana »

Welkom op het forum Tim :D

Aangaande de foto's:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=79
Pedroby

Post by Pedroby »

Ben benieuwd naar de foto's! Zie hier in de buurt wel eens een donkere (antraciet of zwart geloof ik) Accord coupe model 2001 rijden. En zoveel zie je ze ziet.. :wink:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom Tim
Accord_Coupe

Post by Accord_Coupe »

Ik krijg steeds dit bericht als ik foto's upload:

URL/Link in bericht niet toegestaan voor gast account of wanneer je minder dan 3 posts hebt gedaan.

Moet ik dan eerst 3 berichten sturen ofzo? hahah
Accord_Coupe

Post by Accord_Coupe »

hahahahahahahhahahahah
Accord_Coupe

Post by Accord_Coupe »

Image
Accord_Coupe

Post by Accord_Coupe »

blijkbaar wel eerst 3 berichten dus
Dit is hem dan jongens.

Image

Image

met accord type-r uitlaat
Image
Arno

Post by Arno »

Mooi kleurtje, is die standaard? Velgen en booskijkers is niet echt niet mijn ding. Zelf zou ik btw voor de 3.0 v6 gaan, pimp yo.
Goelette

Post by Goelette »

leuke kit er op. Ik wist niet dat ie ook zonder v6 was geleverd. Ziet er goed uit!
Pedroby

Post by Pedroby »

Ja dan had ik toch de juiste auto in gedachten..ik heb je toevallig een paar keer op de A. van Rijkenvorselweg zien rijden. En dat klopt ook wel gezien de plek waar de foto's gemaakt zijn :wink:
Accord_Coupe

Post by Accord_Coupe »

Ja idd. Pedroby
Ik woon daar namelijk in de buurt dus kan best dat je me daar weleens heb gezien.

De kleur is voor zover ik weet helemaal standaard. Zo heb ik heb in ieder geval gekocht en hij is niet overgespoten.

De booskijkers vind ik zelf wel mooi. Het maakt hem wat bozer en agressiever. Niet zo vriendelijk.

De 3.0 V6 was idd ook een optie, maar heb ik bewust niet voor gekozen.
Waarom niet, omdat ik van autorijden houdt en de V6 is een automaat. Ik houd juist van het echte autorijden door zelf te schakelen en te bepalen in welke versnelling ik rijd.
Bovendien ben ik binnenkort van plan een JDM F20B DOHC motorblok erin te hangen. Deze heeft 210pk en is makkelijker te swappen dan wanneer ik een V6 had.
Locked