Ik zou mijn plan trekken n.a.v. wat je aan onderhoudshistorie kunt terugvinden. Als je niet zeker weet wanneer de cambelt voor het laatst vervangen is zou ik deze sowieso doen. Even vloeistoffen en filters doen vindt een motor altijd prettig dus dat zou ik altijd doen.
Vaak is er geen historie terug te vinden, tenzij je goed in Japanse taal bent. Als je het goed wil doen zou ik alle essentiele onderdelen vervangen, zoals distributieriem, filtertjes en vloeistoffen.
Ik heb het toendertijd in ieder geval wel gedaan, gewoon voor de zekerheid. De accu is een stuk kleiner dan die van de Europese ITR,
maar zeker gewoon uit te halen bij een accuboer. Volgens mij zit die hier vaker in kleinere auto's.
Ik zou zeggen even wat onderhoud en rijden maar... :wink:
Je hebt zo een mooie auto, als ik jou was zou ik alles vervangen waarvan ik niet wist of en wanneer het gebeurt is. Grote beurt dus: vloeistoffen, filters etc...
En cambelt, als die kapot draait kan dat tot grotere problemen leiden dan vervangen...
Jo& wrote:Je hebt zo een mooie auto, als ik jou was zou ik alles vervangen waarvan ik niet wist of en wanneer het gebeurt is. Grote beurt dus: vloeistoffen, filters etc... En cambelt, als die kapot draait kan dat tot grotere problemen leiden dan vervangen...
Ik ga ook veel veranderen ik wil eerst me kenteken en dan gaat ie een grote beurt krijgen bij de honda dealer wellman.
Denk wel dat dat een goeie keuze is
Jo& wrote:Je hebt zo een mooie auto, als ik jou was zou ik alles vervangen waarvan ik niet wist of en wanneer het gebeurt is. Grote beurt dus: vloeistoffen, filters etc... En cambelt, als die kapot draait kan dat tot grotere problemen leiden dan vervangen...
Ik ga ook veel veranderen ik wil eerst me kenteken en dan gaat ie een grote beurt krijgen bij de honda dealer wellman. Denk wel dat dat een goeie keuze is
Jazeker.
Als deze auto nieuw voor je is weten zij waar ze naar moeten kijken. Bij een grote beurt lopen ze wat dingen na. Ze kennen immers de euro ITR.