Pookknop EP3
Pookknop EP3
Weet iemand of er een verschil zit tussen een pookknop voor een EP3 anniversary edition, een pre facelift en een facelift type-R en of je andere pookknoppen kan/kon bestellen als assecoire?
Kreeg bij de dealer een 5-bak licht titanium pookknop met rode letters (wel mooi ipv zwarte lettertjes) netjes met zelfde pookhoes en ring en bevestigings materiaal voor mijn auto ipv 6 bak...
En weet iemand de prijzen ongeveer?
Ze snappen er niets van en hebben nu een ander besteld en zit nogal een prijsverschil tussen...
Kreeg bij de dealer een 5-bak licht titanium pookknop met rode letters (wel mooi ipv zwarte lettertjes) netjes met zelfde pookhoes en ring en bevestigings materiaal voor mijn auto ipv 6 bak...
En weet iemand de prijzen ongeveer?
Ze snappen er niets van en hebben nu een ander besteld en zit nogal een prijsverschil tussen...
g-unit wrote:Die is dan voor een Si (USDM) EP3
Aha ok, hmm ja moest wel voor een andere auto zijn omdat het OEM is, dacht misschien assecoire ofzo... maar grappig dat je dus eigenlijk Amerikaanse onderdelen kan bestellen hier, hoe komen ze er bij Honda NL bij deze te kiezen, vaaag... Die was wel een heel stuk duurder dan degene die nu besteld is.
Ben benieuwd of het nu goed zal gaan...
slydawg wrote:Nou, ik betwijfel als het voor de Si is, denk eerder de Sport uitvoering hier in NL.
Dat zou dan een accesoire moeten zijn geweest want ik heb een Civic EP Sport gehad...
Die heeft een leren met rood stiksel.
Of bedoel je de nieuwe sport? **Edit: kan haast niet want goede EP3 shiftboot zat erbij...**
De 5-bak versie is idd een Honda (Accord) accessoire geweest, deze zijn doorgaans stuk goedkoper dan de OEM af-fabriek pookknoppen bijv. DC2.
Een 6-bak versie is nooit accessoire geweest, dus ben je gebonden aan een OEM (EP3, FN2, FD2 etc.) pookknop en deze altijd veel duurder.
De EP Sport heeft een zwart lederen 5-bak pookknop met rode stiksels, deze heb ik zelf ook.
Een 6-bak versie is nooit accessoire geweest, dus ben je gebonden aan een OEM (EP3, FN2, FD2 etc.) pookknop en deze altijd veel duurder.
De EP Sport heeft een zwart lederen 5-bak pookknop met rode stiksels, deze heb ik zelf ook.
Keung wrote:De 5-bak versie is idd een Honda (Accord) accessoire geweest, deze zijn doorgaans stuk goedkoper dan de OEM af-fabriek pookknoppen bijv. DC2.
Maar vage was dat deze (verkeerde) dus duurder was en de goede onderdelen erbij zaten. Dus ring voor aan dashboard en rubberen shiftboot (hoe heet dat in NL?) Was precies zo een die ik heb, maar dan voor 5 bak...
Ik wilde ook gewoon de originele OEM knop... Ben benieuwd...
Jo& wrote:slydawg wrote:"Jo&":3opmr7ui wrote:Hier istie dan:
Iemand nog een tip voor het afhalen van de oude, en erop zetten van de nieuwe?
Steeksleutel voor de moer loshalen, gaat lastig met de hand. :wink:
Steeksleutel heb ik wel :wink:[/quote:3opmr7ui]
Dan gaat het helemaal goedkomen.
Voorzichtig met metaal tegen de pookknop, is nogal krasgevoelig.
slydawg wrote:Jo& wrote:slydawg wrote:"Jo&":15oqgjjd wrote:Hier istie dan:
Iemand nog een tip voor het afhalen van de oude, en erop zetten van de nieuwe?
Steeksleutel voor de moer loshalen, gaat lastig met de hand. :wink:
Steeksleutel heb ik wel :wink:
Dan gaat het helemaal goedkomen.
Voorzichtig met metaal tegen de pookknop, is nogal krasgevoelig.[/quote:15oqgjjd]
I know, daarom heb ik een nieuwe :wink:
Ga hem denk ik eerst ff ducktapen ofzo ik hem erop zet...