
Daarna een Honda Civic Coupe ej6.
Motorisch
- B18c-R 96' spec
- s80 98' spec versnellingsbak
- J4D LSD
- ITR luchtfilter box met Spoon filter
- C&R Radiateur met slimfan
- Licht vliegwiel
- Exedy Organic koppeling
- OBD1 p30 ecu, ECtune afgesteld
- Boomslang conversie harnas
- Ek4 interieur kabelboom
- Megan Racing catback
- 2.5 inch katvv
Onderstel
- Powerslot 262mm voor
- Brakemax 242mm schijven achter
- Ferodo blokjes voor
- OMI Performance schroefset
- Megan Racing veerpootbrug voor
- ASR Brace
- Tanabe swaybar achter
- Gau Donq Lih camberkit
- Gau Donq Lih sporingarmpjes
- Energy Supension Masterkit Zwart rondom
- AKR gepolijste draagarmen
- EK4 remklauwen achter
- Ek4 handremkabels
- Ed9 sleeparmen
- Hel brakelines rondom
- 15'' Rota Grid Royal Gun Metal
- Firestone Firehawk SZ90 195-50-15
Exterieur
- Spoon Style spiegels
- JDM koplampen
- Mugen style spoiler
- Mugen style voorlip
- Oem facelift achterbumper
- Ek9 type-R grill
- Oem window visors
- Facelift achterlampen
- DOHC VTEC stickers
Interieur
- Recaro SR5 Speed stoelen
- OMP stuur
- Mugen style pedalen
- Tenzo-R type-R pook knop
- Integra-R pookhoes
- JDM Soshinoya (New Driver) Badge
- VTi (zwart vloerkleed)
- Ek9 type-R tellerbak
- Amber kachel unit + toebehoren




208.7 pk @ 7551rpm / 211Nm @ 6241rpm
Tja, iedereen word ouder dus het werd tijd voor wat anders

Heb de Civic vorige week vrijdag ingeruild bij Honderdelen/FastFWD voor een Honda Accord Type-S rechts gestuurd.





Dit was hem weer even!