g-unit wrote::stampen: Ik wil ook mee, maar mijn vriendin is dan Jarig. en ik krijg haar vooralsnog niet gek genoeg om mee te gaan.
MOET ze mee dan? Laat je haar lekker thuis, kan ze een girls night out hebben met haar vriendinnen :wink:
Of jij moet haar perse mee willen nemen, hoe dan ook, het zal zeker wel de moeite waard zijn.
Mag ik vragen waarom donderdagnacht vertrekken? Is dat de nacht van donderdag op vrijdag wat je daarmee bedoelt? Het lijkt mij dat als het op zaterdag is, dat we het beste vrijdagochtend kunnen vertrekken, gewoon rond een uur of 6 's ochtends.
IvoG wrote:Mag ik vragen waarom donderdagnacht vertrekken? Is dat de nacht van donderdag op vrijdag wat je daarmee bedoelt? Het lijkt mij dat als het op zaterdag is, dat we het beste vrijdagochtend kunnen vertrekken, gewoon rond een uur of 6 's ochtends.
Omdat je dan de vrijdag ook vrij hebt om wat te doen.
Donderdag nacht vertrekken naar de UK via de Tunnel. Vrijdag aankomen in de UK bij het Bed and Breakfast. Zaterdag morgen vroeg naar Castle Comb Circuit met bijv een BBQ. Zondag middag retour naar de Tunnel
Ik snap het, je gaat voor een lang weekend trip, niet alleen voor de show. Ik weet alleen niet of ik dan ook mee kan, zoveel vrije dagen heb ik straks niet meer.
Maar 4 uur donderdagnacht is eigenlijk 4 uur 's ochtends op de vrijdag, of niet soms?
IvoG wrote:Ik snap het, je gaat voor een lang weekend trip, niet alleen voor de show. Ik weet alleen niet of ik dan ook mee kan, zoveel vrije dagen heb ik straks niet meer.
Maar 4 uur donderdagnacht is eigenlijk 4 uur 's ochtends op de vrijdag, of niet soms?
Het is maar net hoe je het bekijkt. 04:00h op vrijdag :wink:
Dat dacht ik dus ook Robin. Het is wel fijn qua files en zo, maar als je de trein van 10 uur 's ochtends haalt heb je nog de hele middag om bijvoorbeeld in London te shoppen, of om ergens anders heen te gaan, en dan 's avonds in te checken in het hotel. Eigenlijk een beetje zoals we op onze trip naar the Honda Revolutions meeting in 2006 ook hebben gedaan. Alleen zijn we toen op zaterdag gegaan, en nu dus op vrijdag.
Ik denk dat als je tussen 6:30 - 7:30 uur op een vrijdag bij Antwerpen aankomt, dat je helemaal geen last hebt van files op de hele route tot in de buurt van London. Dus ergens tussen 6 en 7 uur bij Hazeldonk lijkt mij toch het beste.