Ledenvergadering Kartcentrum Coronel [zondag 15 maart 2009]
ledenverg.
Frans,
Ben er voor de verandering ook eens bij ook voor het karten.
Ben er voor de verandering ook eens bij ook voor het karten.
@LCR: Ik kom vanuit Heerhugowaard, volgens de tom tom moet ik via de a8
Dus op die manier langs amsterdam.
Wat is dan een makkelijke plaats om eventueel af te spreken en dan ook nog een leuke tijd
ops: ?
Me meisie heet trouwens Annelies :P misschien kan Frans dat nog veranderen bij aanwezigen, staat leuker dan 1
:P
Groeten MaRcel

Wat is dan een makkelijke plaats om eventueel af te spreken en dan ook nog een leuke tijd

Me meisie heet trouwens Annelies :P misschien kan Frans dat nog veranderen bij aanwezigen, staat leuker dan 1

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Tha Bla wrote:@LCR: Ik kom vanuit Heerhugowaard, volgens de tom tom moet ik via de a8Dus op die manier langs amsterdam.
Wat is dan een makkelijke plaats om eventueel af te spreken en dan ook nog een leuke tijdops: ?
Me meisie heet trouwens Annelies :P misschien kan Frans dat nog veranderen bij aanwezigen, staat leuker dan 1:P
Groeten MaRcel
A8? :dunno:
Volgens routenet rijd ik via A1 en dan N527
Dit wordt de 2e keer richting Huizen. Ben daar zeer onbekend....
@LCR: Klopt maar ik moet vanuit Heerhugowaard komen, nabij alkmaar.
En voordat ik de A1 en dan de N527 kan pakken moet ik over de A8, hierna gaan weeen stukje over de A10.
En ik weet niet waar je vandaan moet komen vanuit amsterdam, miss dat we ergens rond de ring (a10) kunnen afspreken.
Ik bedoelde het meer dat ik via die kant van amsterdam ga i.p.v. A9 afrijden dan stukje A4 daarna A1
Groeten MaRcel
@ Frans: Thanks
En voordat ik de A1 en dan de N527 kan pakken moet ik over de A8, hierna gaan weeen stukje over de A10.
En ik weet niet waar je vandaan moet komen vanuit amsterdam, miss dat we ergens rond de ring (a10) kunnen afspreken.
Ik bedoelde het meer dat ik via die kant van amsterdam ga i.p.v. A9 afrijden dan stukje A4 daarna A1

Groeten MaRcel
@ Frans: Thanks
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
real187 wrote:Jo& wrote:Iemand zin om gezamelijk vanuit (regio) Eindhoven te rijden?
mocht ik gaan
ben van (regio) bergen op zoom
niet echt in de buurt maar wel het zuiden des lands![]()
Dat is wel de andere kant van het land - in het zuiden van het land :wink:
Jij rijdt denk ik over de A58 A59 en dan bij Den Bosch de A2 op??