Ik kijk er een beetje met gemengde gevoelens naar. De velgen zijn op zich wel mooi maar ik had er persoonlijk een toch iets bredere band opgelegd. Dit is nu o zo delicaat voor je velgen om beschadigingen te vermijden. Het lijkt ook een beetje alsof je op je velgen rijdt. Ook lijkt het alsof je velgen een stuk meer naar buiten komen dan OEM wat verlagen dan weer bemoeilijkt.
Robin type-r driver wrote:der zit ook een mooie eindpijp onder . komt er nog lekker geluid uit??
ik moet ook nog een schroefsetje hoor. ik zie alleen tegenop om mn bank enz eruit te moeten halen.
eindpijp is de bekende catback van TCC
geluid is precies goed aangezien de wagen ook dienst doet als gezinsbak
geen invidiaherrie, maar toch lekker aanwezig
maaruh, wat is er met bankje uithalen dan? moet er die uit om te verlagen? :shock: zo ver heb ik nog niet gekeken namelijk
"Robin type-r driver":1l66ugoi wrote:der zit ook een mooie eindpijp onder . komt er nog lekker geluid uit??
ik moet ook nog een schroefsetje hoor. ik zie alleen tegenop om mn bank enz eruit te moeten halen.
eindpijp is de bekende catback van TCC geluid is precies goed aangezien de wagen ook dienst doet als gezinsbak geen invidiaherrie, maar toch lekker aanwezig
maaruh, wat is er met bankje uithalen dan? moet er die uit om te verlagen? :shock: zo ver heb ik nog niet gekeken namelijk[/quote:1l66ugoi]
Ja zeker die moet eruit... Volgens andere hier ben je hier wel 4uurtjes aan kwijt als je beetje kan sleutelen...
ik las het ook hier op het forum. ik baal der ook goed van. maarja ik heb die set nog niet en is ook voormij nog op lopende termijn.
ik heb een supersprint uitlaat maar daar zit helemaal geen geluid in. ik wil wel een klein roffeltje eruit dus op loop van de tijd neem ik denk een katvervanger. jou pijp staat wel erg netjes onder de accord.
ben jij toevallig die civic type R die op de vliegbasis of fokker werkt in Hoogerheide?[/quote:gjh4c1dc]
nope, heb wel eens een andere zilvere gezien in de buurt (maar kon niet zien of het een echte R was)
of is het een zwarte met Type R stikkers? (is geen echte R maar Sport)
ITR897 wrote:Ik kijk er een beetje met gemengde gevoelens naar. De velgen zijn op zich wel mooi maar ik had er persoonlijk een toch iets bredere band opgelegd. Dit is nu o zo delicaat voor je velgen om beschadigingen te vermijden. Het lijkt ook een beetje alsof je op je velgen rijdt. Ook lijkt het alsof je velgen een stuk meer naar buiten komen dan OEM wat verlagen dan weer bemoeilijkt.
x2
Banden hadden idd wel iets breder gemogen... Velgen vind ik erg mooi! Zat er tijdje geleden ook voor te kijken voor onder mijn ITR, alleen vind ik 17 inch te groot onder mijn auto en in 16 inch waren ze niet te verkrijgen...
Robin type-r driver wrote:ik las het ook hier op het forum. ik baal der ook goed van. maarja ik heb die set nog niet en is ook voormij nog op lopende termijn.
ik heb een supersprint uitlaat maar daar zit helemaal geen geluid in. ik wil wel een klein roffeltje eruit dus op loop van de tijd neem ik denk een katvervanger. jou pijp staat wel erg netjes onder de accord.
veel plezier ervan, is echt een prachtbak
De eindempers van Supersprint is naar mijn idee niks mis mee. In het middenstuk zit echter een grote reflexi demper. Als je met het middenstuk aan de gang gaat merk je het zeker!
En de achterbank is 1 boutje loshalen en alles komt is zo uit. Doe ik ook een paar maal per jaar om mijn Takata's er in en uit te halen