Time Attack-III [1-3-2009]
@S.J. : Nice filmpje
Ziet er leuk uit, komen er nog meer van dit soort evenementen? Ik wil namelijk ook wel eens aanwezig zijn samen met de club.
En dit is een beetje op het laatste moment :P. Is het eventueel nog mogelijk dat ik er ook bij mag komen staan om eens wat mensen te ontmoeten?
Moet je dan ook lid wezen, ik heb namelijk al geld overgemaakt en het inschrijfformulier ingevuld.
Nog een ander vraagje: als je dan op de paddock staat kan je dan ook halvewege de middag vertrekken of is dat niet/nooit mogelijk?
Dit omdat ik ook naar mijn opa en oma zal gaan in de middag.
Groeten MaRcel

Ziet er leuk uit, komen er nog meer van dit soort evenementen? Ik wil namelijk ook wel eens aanwezig zijn samen met de club.
En dit is een beetje op het laatste moment :P. Is het eventueel nog mogelijk dat ik er ook bij mag komen staan om eens wat mensen te ontmoeten?
Moet je dan ook lid wezen, ik heb namelijk al geld overgemaakt en het inschrijfformulier ingevuld.
Nog een ander vraagje: als je dan op de paddock staat kan je dan ook halvewege de middag vertrekken of is dat niet/nooit mogelijk?
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Tha Bla wrote:@S.J. : Nice filmpje
Groeten MaRcel
Geen probleem Marcel,
Stuur me even en PB met uw @adres voor de kaart.
Als u nog geen lid bent dan komt u als intro gast.
Gr.Frans
Kijk das goed om te horen
Dan gaan ik volgende keer 100% proberen om er bij te zijn
Leuk.
Morgen gaat niet lukken omdat we net thuis zijn gekomen van oppassen, :S vrienden van ons hebben een kleine en gingen vanavond eens weg zouden half 12 thuis zijn :S Niet helemaal gelukt zeg maar kwart over 1 :S
Dus hopelijk tot een volgende keer allemaal
Groeten MaRcel

Dan gaan ik volgende keer 100% proberen om er bij te zijn

Morgen gaat niet lukken omdat we net thuis zijn gekomen van oppassen, :S vrienden van ons hebben een kleine en gingen vanavond eens weg zouden half 12 thuis zijn :S Niet helemaal gelukt zeg maar kwart over 1 :S
Dus hopelijk tot een volgende keer allemaal

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
- Gaskleppie
Nou, ben net terug!
Ten eerste wil ik even de mannen van TCC bedanken voor het vertrouwen dat ik in hun Skyline heb mogen rijden. Zoals je kon lezen gingen de voorbereidingen niet van een leien dakje en alleen door het ongelofelijke doorzettings vermogen hebben ze het toch voor elkaar gekregen dat de auto aan de start stond vandaag.
De nieuwe banden zaten er onder en ze zijn gisteravond tot half 10 bezig geweest om de nieuwe computer te mappen.
Al die voorbereidingen heb ik om kunnen zetten in een 2 seconde snellere tijd dan vorig jaar, wat in de trainingen genoeg was voor een 4e plaats bij de Pro's. Gezien de ervaring en materieel van de nummers 1,2 en 3 geen slechte prestatie.
Jammer genoeg ging het regenen en de finale werd op een natte baan gereden. Op de 1 of andere manier was grip heel ver te zoeken en na meerdere glijpartijen heb ik het voor gezien gehouden. Ze vlogen me zelfs buitenom door de troep op de baan voorbij terwijl ik over 4 wielen aan het glijden was op een schoner deel van de baan! Meer dan een 13e plaats zat er dus niet in jammer genoeg.
Al met al een waanzinnige dag!
Natuurlijk wil ik iedereen bedanken die me aangemoedigd heeft vandaag, en in het bijzonder Martin.O, waanzinnig bedankt voor de technische hulp en de catering was geweldig!
Ten eerste wil ik even de mannen van TCC bedanken voor het vertrouwen dat ik in hun Skyline heb mogen rijden. Zoals je kon lezen gingen de voorbereidingen niet van een leien dakje en alleen door het ongelofelijke doorzettings vermogen hebben ze het toch voor elkaar gekregen dat de auto aan de start stond vandaag.
De nieuwe banden zaten er onder en ze zijn gisteravond tot half 10 bezig geweest om de nieuwe computer te mappen.
Al die voorbereidingen heb ik om kunnen zetten in een 2 seconde snellere tijd dan vorig jaar, wat in de trainingen genoeg was voor een 4e plaats bij de Pro's. Gezien de ervaring en materieel van de nummers 1,2 en 3 geen slechte prestatie.
Jammer genoeg ging het regenen en de finale werd op een natte baan gereden. Op de 1 of andere manier was grip heel ver te zoeken en na meerdere glijpartijen heb ik het voor gezien gehouden. Ze vlogen me zelfs buitenom door de troep op de baan voorbij terwijl ik over 4 wielen aan het glijden was op een schoner deel van de baan! Meer dan een 13e plaats zat er dus niet in jammer genoeg.
Al met al een waanzinnige dag!
Natuurlijk wil ik iedereen bedanken die me aangemoedigd heeft vandaag, en in het bijzonder Martin.O, waanzinnig bedankt voor de technische hulp en de catering was geweldig!
slydawg wrote:WACHTE!!!! mijn auto is buiten gebruik.
Ik ben er als toeschouwer dus niet met de ctr.
Waar bleef je nou ? :lol:
Alweer een geslaagde en mooie Evenement met veel mooie auto's, was daar gebleven tot 16:45
Sorry dat ik de White's only feestje kwam verpesten, begrijp me goed ik heb het niet over mijn huidskleur maar ik leek wel de zwarte schaap tussen met mijn zwarte Ep3 tussen de CW- Integra en Accord :lol:

De Velgen staan Netjes, Vlagetje laten staan Civic embleem zou evt. wel weg kunnen. :thumbs:

Geile FN2 van GM-TEC:

Boike z'n DC5

Verder zag je uiteraard hele Zeldzame dingen.

En hele Mooie Dingen

Maar ook heel erg Rare dingen :dunno:

de rest van de Foto's: Klik en kies Time Atack III.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
-
-
-
helaas was ik er niet bij vandaag mensen. wat zonde zeg, mijn ride was nog niet klaar helaas. wat een mooie foto's, dank daarvoor.
gm-tec hmmmm heerlijke fn2 met de diffusor pakket,net zoals de ep3 trouwens super strak.
verder hele mooie jappanse import dat is een streling en genot voor het oog. 8)
thanks
gm-tec hmmmm heerlijke fn2 met de diffusor pakket,net zoals de ep3 trouwens super strak.
verder hele mooie jappanse import dat is een streling en genot voor het oog. 8)
thanks
-
@Slydawg
bevestigd :thumbs: tja op zo'n groot terein kan je ook niet iedereen tegenkomen he :lol:
@ Frank
Het zag er goed uit in het begin, je had zelfs de snelste tijd eventjes.
13e kon natuurlijk beter maar je kon duidelijk zien dat je heel weinig grip had bij het uitremmen en uitkomen van de bochten,en tevens hoorde ik de Remmen een harde geluid maken.
Ik denk dat als de baan droog was dat je wel bij de top zou Gaskleppen
.
Jammer maar er komen nog 3 dit seizoen dus volgen de keer beter .
P.S wat een Bijzonder ding deze Lotus

bevestigd :thumbs: tja op zo'n groot terein kan je ook niet iedereen tegenkomen he :lol:
@ Frank
Het zag er goed uit in het begin, je had zelfs de snelste tijd eventjes.
13e kon natuurlijk beter maar je kon duidelijk zien dat je heel weinig grip had bij het uitremmen en uitkomen van de bochten,en tevens hoorde ik de Remmen een harde geluid maken.
Ik denk dat als de baan droog was dat je wel bij de top zou Gaskleppen

Jammer maar er komen nog 3 dit seizoen dus volgen de keer beter .

P.S wat een Bijzonder ding deze Lotus

Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Gisteravond laat ook terug gekomen op het thuis adres in het zuider puntje van Nederland na een behoorlijk weekend in Zandvoort. Van 7 tot 4 liggen te rennen om zoveel mogelijk materiaal voor iedereen op film te krijgen om zo weinig mogelijk gemist te hebben, maar met een omvang als dit is dat natuurlijk bijna onmogelijk. Daar niet van heel wat op film gekregen met de nodige hulp van willige bestuurders tijdens de Time Attack, Drag en Drift wedstrijden.
Het volledige materiaal hiervan volgt de komende weken op onze site http://www.rpmonline.nl met grote dank aan 402 events voor de media toegang.
Om jullie al wat te laten (na)proeven van Automaxx Street Power :
http://videos.streetfire.net/video/RPM-Online-Automaxx_639131.htm
Het volledige materiaal hiervan volgt de komende weken op onze site http://www.rpmonline.nl met grote dank aan 402 events voor de media toegang.
Om jullie al wat te laten (na)proeven van Automaxx Street Power :
http://videos.streetfire.net/video/RPM-Online-Automaxx_639131.htm
Nadat Martin de koffie klaar had
kon de super gezellige dag beginnen, en het was echt leuk om iedereen weer te zien en beter te leren kennen.
En de plek waar we stonden was helemaal niet zo raar als ik dacht. (want wij hadden geen rubber op de auto zoals al die mensen op het midden terrein.)
Na veel spektakel en gezelligheid, hebben wel aardig wat moeite gehad om thuis te komen
Want we hadden bijna 3,5 uur nodig. :-?
En ook heel veel respect voor Frank die in de regen een paar keer goed voorbij kwam glibberen. (en toen het droog was de hoogste topsnelheid op het meetpunt noteerde.)
Iedereen bedankt
:clap

En de plek waar we stonden was helemaal niet zo raar als ik dacht. (want wij hadden geen rubber op de auto zoals al die mensen op het midden terrein.)
Na veel spektakel en gezelligheid, hebben wel aardig wat moeite gehad om thuis te komen
Want we hadden bijna 3,5 uur nodig. :-?
En ook heel veel respect voor Frank die in de regen een paar keer goed voorbij kwam glibberen. (en toen het droog was de hoogste topsnelheid op het meetpunt noteerde.)
Iedereen bedankt
:clap
- Raymond en Liset
Was zeker wel een geslaagde dag ( ondanks de regen ), alleen een beetje jammer dat ik niet in de gaten had dat deze dag hier omschreven werd als time attack. Was namelijk aan het zoeken naar streetmaxx in het forum, om te kijken dat de type-r club ook aanwezig was. Waardoor mijn ATR dus op het parkeer terein achter bleef.
Had graag met je meegedaan g-unit omdat White's only feestje te verpesten :wink:
@ Frans : Leuk weer eens met je gesproken te hebben, ben weer een beetje wijzer geworden over de ATR.
Had graag met je meegedaan g-unit omdat White's only feestje te verpesten :wink:
@ Frans : Leuk weer eens met je gesproken te hebben, ben weer een beetje wijzer geworden over de ATR.