Mugen 70mm throttle body's
Mugen 70mm throttle body's
Heej Hallo,
Ik kan helaas niet posten in het deals en discount forum dus misschien kan iemand hem verplaatsen.
Ik ben momenteel bezig om bij Mugen een batch 70 mm throttle body's te kopen. Ik wilde vragen of er interesse is in een group buy. De prijzen heb ik later vanavond en de foto's ook. Het betreft een k20 gasklep 70mm diameter die direct op de rbc manifold past.
Mocht er interesse zijn post je naam even hier.
Gr Bas
Ik kan helaas niet posten in het deals en discount forum dus misschien kan iemand hem verplaatsen.
Ik ben momenteel bezig om bij Mugen een batch 70 mm throttle body's te kopen. Ik wilde vragen of er interesse is in een group buy. De prijzen heb ik later vanavond en de foto's ook. Het betreft een k20 gasklep 70mm diameter die direct op de rbc manifold past.
Mocht er interesse zijn post je naam even hier.
Gr Bas
Nou een RBC kun je het beste bestellen bij k20a.org, op dat forum hebben ze regelmatig group buys. Ik wacht nog steeds op de prijzen maar ik schat dat ze rond de € 475 tot € 500 euro uitkomen voor de mugen gasklep. Beetje in de spoon regionen en in mijn ogen een best nette prijs maar ik wacht dus nog op de definitieve.
http://www.k20a.org/forum/forumdisplay.php?f=15
Mega veel aanbieder, ik heb de mijne gekocht bij all vision performance.
The mugen TB wordt gebruikt op de jas auto's en de lmp auto's met een k20 erin. Zodra ik de foto krijg post ik hem!
bas
Mega veel aanbieder, ik heb de mijne gekocht bij all vision performance.
The mugen TB wordt gebruikt op de jas auto's en de lmp auto's met een k20 erin. Zodra ik de foto krijg post ik hem!
bas
Ik heb een paar linkjes gevonden
linkje JAS
Linkje Euro Mugen
Maar ongeduldig wacht ik op de fotooos :lol:

linkje JAS
Linkje Euro Mugen
Maar ongeduldig wacht ik op de fotooos :lol:
De RBC heb ik bij sehablaauction vandaan op Ebay. Gelijk een Hondata IMG erbij genomen. Was het goedkoopste op dat moment. Als je ga kijken liggen de prijzen onderling niet zo gek veel uit elkaar.
Hierbij bedoel ik de US prijzen. Hier daarentegen zitten er RBC tussen van €450 + :shock: .
Bij het kopen van de RBC bij sehablaauction heb ik geen invoer belasting hoeven te betalen :roll: .
En hij verkoopt nu ook de RBC intake covers. Zo wordt deze ook weer mooi afgeschermd door een OEM cover.
Linkjes
RBC
RBC OEM Cover
Okeej maar nu weer on topic, waar zijn de specs en fotoos? :razz:
Hierbij bedoel ik de US prijzen. Hier daarentegen zitten er RBC tussen van €450 + :shock: .
Bij het kopen van de RBC bij sehablaauction heb ik geen invoer belasting hoeven te betalen :roll: .
En hij verkoopt nu ook de RBC intake covers. Zo wordt deze ook weer mooi afgeschermd door een OEM cover.
Linkjes
RBC
RBC OEM Cover
Okeej maar nu weer on topic, waar zijn de specs en fotoos? :razz: