om toch heet topic door te zetten. Waart kun je stoeprandschade het beste laten repareren, en je velg weer als nieuw laten maken? Ik heb nu mijn zomervelgen er nog niet onder, dus zou mooi zijn als ik het nu doe
wilco wrote:Coaten wordt het definitief , met verschillende mensen over gehad en dit is op langer termijn gewoon beter.
Ik ben met 1 bedrijf in onderhandeling die waarschijnlijk een Ral nummer heeft die er zeer op lijkt. Laat ik het anders zeggen , hij heeft het recept van NH-0 opgezocht dit ontleedt en deze ontlede kleuren heeft hij opgezocht bij een bijbehorend nummer.
Hier gaan we een proef van maken en vergelijken.
Als ze dat voor je willen doen, dat zou prachtig zijn. Hou ons maar op de hoogte van het resultaat.
heb ze bij mij eronder zitten maar ze zijn toch witter dan de auto dus de 9010 zit echt dichtbij alleen die eiglans heeft m te wit gemaakt. t leek onder blijkbaar vals licht goed te zijn maar in dag licht is het weer heel anders. (vindt t gelukkig nog mooier zo)
succes met t ontleden van de kleur daar wilco.
@bertjehonda ; Maak eens een foto , je maakt ons wel nieuwschierig zo 8) .
@Delta_lima ; Klopt , vermelding van carnaval op de website is ook verdwenen , moet eerst een ADV nemen om er doordeweeks langs te gaan en dat gebeurt volgende maand. :wink:
haha ik zou wel willen maar ik ga dat zondag doen op zandvoort en dan hopen dat er iemand voor me ze wil plaatsen want ik ben op chatten en mailen na echt een kneus met computers. wordt er zelf niet goed van. dus ik hoop dat er na zondag foto's op staan. ops:
die spoon lugnuts van je staan er goed bij nog bedankt daarvoor :lol:
wat vraagt die couter bij jou in de buurt voor 4 velgen stralen en poederen? de meeste poederbedrijven staan nooit zo te springen om velgen en vragen vaak de hoofdprijs
Prijs is afhankelijk van in het eerste geval of ze gericht moeten worden , naar mijn idee en de verkoper zijn ze 100% recht.
Omdat er stoeprandschade op zit , moet dit gemaakt worden , mocht de schade toch net teveel wezen wordt er een nieuwe rand opgelast en daarna weer als OEM afgedraaid. Maar de beschadigingen vallen erg mee , wel zit het jammergenoeg op 3 van de 4 velgen.
Daarna wordt er gecoat , prijs is dus afhankelijk van hoe en wat , maar totaal zal het met weinig werk €225 wezen en bij veel werk zeker €100+ duurder.