Schroefset del sol op een ITR?
Schroefset del sol op een ITR?
Hallo,
Vraagje, is een schroefset van een Del Sol aan te passen op een ITR? Of is dat heel veel werk..
Mocht het mogelijk zijn, wat moet ik allemaal aanpassen?
Als iemand het weet dan hoor ik het graag!
gr Mike
Vraagje, is een schroefset van een Del Sol aan te passen op een ITR? Of is dat heel veel werk..
Mocht het mogelijk zijn, wat moet ik allemaal aanpassen?
Als iemand het weet dan hoor ik het graag!
gr Mike
-
Heb al begrepen dat de achterste draagarmen vervangen moeten worden omdat de Del Sol achter vorkbevestiging heeft en de Integra oogbevestiging.
Kan ik hier dan gewoon standaard Del Sol draagarmen overzetten? Zit alleen wél met swaybar bevestigingspunten lijkt me? Of kan ik dan beter after-market lichtgewicht draagarmen kopen (van een Del Sol)?
Kan ik hier dan gewoon standaard Del Sol draagarmen overzetten? Zit alleen wél met swaybar bevestigingspunten lijkt me? Of kan ik dan beter after-market lichtgewicht draagarmen kopen (van een Del Sol)?
-
Kan het mis hebben maar volgens mij is het gewicht van een Del sol ook anders dan die van een ITR :-?
Ik zou het met dat gegeven al nooit doen, schroefsets worden per model auto gefabriceerd op onder andere het gewicht.... je kan het weggedrag alleen maar verknallen als je het wel zou monteren denk ik :wink:
Ik zou het met dat gegeven al nooit doen, schroefsets worden per model auto gefabriceerd op onder andere het gewicht.... je kan het weggedrag alleen maar verknallen als je het wel zou monteren denk ik :wink:
- Gaskleppie