wilde een poll maken...
Re: wilde een poll maken...
autodre wrote:Welke en waarom?
Kzie niets...
Nee de vraag was, S2000, Boxster of Z4. Waarop ik uiteraard nog de Elise aangaf...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Voor rijbeleving moet je zeker een S2000 kopen. 120pk per liter, 9000 toeren... En de zit positie is super.
Wil je een zogenaamde imago auto, dan een Boxter of Z4. Waarvan ik de Boxter een vrouwen auto vind met een patserig imago en de Z4 een homo auto (sorry ik bedoel dit niet rasistisch jegens homo's maar positief omdat de auto mooi gestijld is maar niet ruig of stoer).
Elise is stuk lager op de weg en niet uit eigen ervaring een stuk meer 'kart' dan de S2000. Elise is minder comfort, meer herrie bij gewoon rijden en stugger etc.
De S2000 vind ik een mooie combinatie tussen een race auto en een auto waar je met je vrouw een reisje door Frankrijk kan maken zonder dat ze gaat zeuren over gebrek aan comfort. En je golfclubs passen gewoon achterin.
Proefrijden is the answer!
Wil je een zogenaamde imago auto, dan een Boxter of Z4. Waarvan ik de Boxter een vrouwen auto vind met een patserig imago en de Z4 een homo auto (sorry ik bedoel dit niet rasistisch jegens homo's maar positief omdat de auto mooi gestijld is maar niet ruig of stoer).
Elise is stuk lager op de weg en niet uit eigen ervaring een stuk meer 'kart' dan de S2000. Elise is minder comfort, meer herrie bij gewoon rijden en stugger etc.
De S2000 vind ik een mooie combinatie tussen een race auto en een auto waar je met je vrouw een reisje door Frankrijk kan maken zonder dat ze gaat zeuren over gebrek aan comfort. En je golfclubs passen gewoon achterin.
-
Jo& wrote:Voor rijbeleving moet je zeker een S2000 kopen. 120pk per liter, 9000 toeren... En de zit positie is super.
Mee eens,..Alleen de Boxster word gekocht/gereden door mensen die eigenlijk geen 911 willen hebben maar niet kunnen betalen.. :lol:
Re: boxster
VTEClover wrote:wat ben je met een boxster als je dan niet eens een itr er kan afrijden :-)
de enigge porche die ik zou willen is een witte cayman mmmmmhhhhh
met zwarte velgen... :thumbs: turbootje misschien ook nog???
-
ITR897 wrote:VTEClover wrote:wat ben je met een boxster als je dan niet eens een itr er kan afrijden :-)
Zoiets...

Maus_aka_papachico wrote:ITR897 wrote:VTEClover wrote:wat ben je met een boxster als je dan niet eens een itr er kan afrijden :-)
Zoiets...
kwijl...
Troep :!:
Als je Porsche wilt rijden koop je een carrera 911 of helemaal geen porsche.
Tenzij je een Cayenne zou nemen, maar da's een andere klasse.
met de 911 hoef je je niet druk te maken voor een M3 laat staan een Type-r of S2000 :lol:
Als je Porsche wilt rijden koop je een carrera 911 of helemaal geen porsche.
Tenzij je een Cayenne zou nemen, maar da's een andere klasse.
met de 911 hoef je je niet druk te maken voor een M3 laat staan een Type-r of S2000 :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi