WHOOHOOO!

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Jo&

Post by Jo& »

Mathy M wrote:Ieuuww, de grill heeft een chroom randje.

Staat wel mooier, omdat de grill dan meer onderdeel van de koplampen wordt.
Jethro

Post by Jethro »

Denk dat, als ie voor je neus staat dat ie echt wel mooi is.
:D
Mathy M

Post by Mathy M »

Jo& wrote:
"Mathy M":1me3scnl wrote:Ieuuww, de grill heeft een chroom randje.

Staat wel mooier, omdat de grill dan meer onderdeel van de koplampen wordt.[/quote:1me3scnl]

Juist niet, de koplampen hebben een zwart randje gekregen.
Roy

Post by Roy »

x2
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Roy

Post by Roy »

x2

maar de spec editie toch niet?
Mathy M

Post by Mathy M »

Jazeker, check http://www.type-r-owners.co.uk/forums/forumdisplay.php?f=176 voor meer info en foto's. Er staat ook al een review.

Image
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Vind dat chroom randje maar niets. Op een sportwagen hoort dit in carbon te zijn.
Roy

Post by Roy »

Ik neem mijn woorden terug op wit staat het wel mooi.
genesis

Post by genesis »

Mooi ding, mist alleen een pk of 60 en 150 Nm om mee te komen met de concurentie :-?

Genesis
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Op de rechte lijn wel ja....
Maar daar rijden we niet altijd op ;)
Roy

Post by Roy »

genesis wrote:Mooi ding, mist alleen een pk of 60 en 150 Nm om mee te komen met de concurentie :-?

Genesis

Omdat je deze niet hebt gelezen. :lol:
genesis

Post by genesis »

Het is een combinatie van beiden, bovendien wat mankeerd er aan een hoogtoerige V6 motor met 260 pk en 350 Nm :mrgreen:

Genesis
genesis

Post by genesis »

g-unit wrote:
genesis wrote:Mooi ding, mist alleen een pk of 60 en 150 Nm om mee te komen met de concurentie :-?

Genesis

Omdat je deze niet hebt gelezen. :lol:

We hebben niet allemaal de capaciteiten van een begenadigd coureur, dus is een beetje extra vermogen voor de meeste sufferds onder ons (voeg ik me ook bij hoor :wink: ) nooit weg, om dit te compenseren.

Genesis
Roy

Post by Roy »

Ik geef je groot gelijk, maar wat als je voorwielen al dat pk gewoon niet kan verwerken?

dan heb je er niks aan.

p.s en als je alles een poepie laat ruiken op de rechte weg hoor je het ook op het circuit te doen.

en waar kan je tegenwoordig in nederland lekker hard rijden dan op een....... JA wel daar komt ie EEN CIRCUIT

optrekken bij de stoplicht zal je waarschijnlijk ook winnen met je 201 pk en LSD omdat tegen de tijd dat hun traction control en ESP hard hun best doen om de PK's te temmen zit je met je FN2 in VTEC
genesis

Post by genesis »

Ach valt wel mee hoor, ik had 200 pk met LSD (N.A.) en met mijn lage gewicht van net 1000 kg, won ik met mijn Yokohama Parada's Spec I de meeste stoplicht sprintjes met droog warm weer wel.

Ik hoop dat als mijn setup klaar is van de zomer dat ik de 325 a 350 pk wel kwijt kan met droog weer en anders stel ik mijn boost wel bij met mijn AVC-R. :wink:

Genesis
Roy

Post by Roy »

Hij is vanaf Nu te Bestellen aflevertijd is wel lang nu bestellen is in Juni / Juli afgeleverd.
Type R CW

Post by Type R CW »

Dat wist ik al langer.
Ik heb de honda civic type r champion white limited edition,
23januari besteld.
Zou hem pas hebben in juli ten vroegste, wanneer het fabriek terug in productie gaat.
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

wat een mooie fn2 zo zeg. ik ben al helemaal gek op de huidige fn2.

toch vond ik persoonlijk de bronse kleur geen type-r kleur. rood,zwart,grijs,wit en blauw zijn toch de kleuren waarbij ze het moeten bij laten.

GEFELICITEERD mensen die een nh-0 in hestelling hebben, wat een pracht ride. ja zo'n chrome gril hoord er toch op, bij mn 10 jaar oude atr staat het naar mijn mening netjes om mee te nemen deze tijd in.

kan er nog wel zo'n diffusor pakket op komen???? ik zie dat maar zelden helaas.

wat vinden de mensen hier van het rijgedrag tussen ep3 en fn2??? is een ep3 echt meer een gooi en smijt auto?

robin,
Jo&

Post by Jo& »

Robin type-r driver wrote:wat een mooie fn2 zo zeg. ik ben al helemaal gek op de huidige fn2.

toch vond ik persoonlijk de bronse kleur geen type-r kleur. rood,zwart,grijs,wit en blauw zijn toch de kleuren waarbij ze het moeten bij laten.

Ben ik niet geheel met je eens... Ik vind die bronze kleur zo gaaf, als ik het voor het zeggen had, dan zou ik zo ten koste van de blauwe kleur aanbieden. Het is net zwart, maar als je beter kijkt bruinig... Echt gaaf!
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

Jo& wrote:
"Robin type-r driver":3jwu8jfk wrote:wat een mooie fn2 zo zeg. ik ben al helemaal gek op de huidige fn2.

Ben ik niet geheel met je eens... Ik vind die bronze kleur zo gaaf, als ik het voor het zeggen had, dan zou ik zo ten koste van de blauwe kleur aanbieden. Het is net zwart, maar als je beter kijkt bruinig... Echt gaaf![/quote:3jwu8jfk]

whahahaha :D gelukkig hebben ze die bronse kleur op de markt gezet. voor mij tsja helaas een andere gedachte van, zolang het voor Honda goed verkoopt moeten ze het zeker laten.

het blauw wat op een dc5 zit en ook weer toonbaar is gemaakt op een fn2 hmmmm zag er heerlijk uit. moet wel erbij vermelden dat het interieur daarbij ook blauw moet wezen, ik weet niet hoe dat bij een fn2 zou worden dan.

mijn mening van de bronse kleur is niet dat het lelijk is want dat is het zeer zeker niet.ik vind het alleen geen kleur voor op een type-r, maar goed gelukkig ook weer dat u en andere daar anders over denken. een land vol van 1 en de zelfde ride is ook niet alles :roll: .
Locked