CCH wilt een Circuit dag organiseren voor Zandvoort,
Datum is nog onbekend,
"e------------------------------------
ZANDVOORT 7500 a 8000E
Geen baanmarshals verplicht! Je mag wel je eigen mensen inzetten.
EHBO unit 230 euro. Per arts 230 euro per dag extra indien gewenst.
EVEN goed rekenen
8000E/40 serieuze rijders = 200E de man voor een gehele dag van 9.00 tot 17.00
Even narekenen: bij vrijrijden is 20min- 20E dus 60E per uur x 4 uur(halve dag)240E. Wij komen uit op 100E voor halve dag!!!!!! NOT BAD I THINK
1 MINPUNT: dag valt om ma.di. wo.do of vrij. GEEN WEEKEND (alles uitverkcht en reteduur)
Mijn voorstellen
2 indelingen: halve dag 9.00-13.00 en halve dag 13.00-17.00
2 indelingen: Ervaren rijders/niet ervaren rijders
"e------------------------------------
Link
Circuit Dag (zandvoort) ovb
slydawg wrote:Geen baanmarshalls??
Mwahh, i pass.
Leuk idee. Als ik naar Zolder kijk zeg ik dat ik ook liever pass . Hier kon men niet eens stapvoets rijden zonder de baan af te gaan. Leuke club, dat wel.
Geen baanmarshalls is lekker goedkoop .
Maar deze staan er niet voor niets, blinde bochten, gevaarlijke deelnemers, enz
Katana wrote:slydawg wrote:Geen baanmarshalls??
Mwahh, i pass.
Leuk idee. Als ik naar Zolder kijk zeg ik dat ik ook liever pass . Hier kon men niet eens stapvoets rijden zonder de baan af te gaan. Leuke club, dat wel.
Geen baanmarshalls is lekker goedkoop .
Maar deze staan er niet voor niets, blinde bochten, gevaarlijke deelnemers, enz
Bijvoorbeeld Zandvoort... wat denk je dat er gebeurd als er een auto stil staat na de Rob Slotemakerbocht..... Niemand die het ziet als er niet gevlagd wordt en B00M!
Klinkt mij een beetje te "eenvoudig" gedacht. Volgens mij moet je zo'n dag echt van begin tot eind tot in de puntjes regelen wil het geen "bende" worden. Je hebt tig man/vrouw nodig om alles in goede banen te leiden, zowel op het circuit als op de paddocks enz.
Ik doe hier in ieder geval niet aan mee als ik niet het gevoel heb dat de organisatie eromheen niet heel goed geregeld is.
Ik doe hier in ieder geval niet aan mee als ik niet het gevoel heb dat de organisatie eromheen niet heel goed geregeld is.
Deus Ex Machina!