wat is typisch? het was er nog steeds beter georganiseerder als de pliesie.. :wink:
kijk maar eens na de slechte ervaringen met TBM. ik kwam er geen tegen.iedereen was er positief over alleen dat het soms wat langer duurde maar is dat echt het einde van de auto/wereld?
ik heb met em(tim) ff 20 min gepraat/rond gekeken en ik wist genoeg ik had nog nooit zoiets meegemaakt. was echt machtig daar. oplossingen enz waren gewoon top!
ja het was er druk en organisatie kon beter. is gewoon kl..te dat zo'n bedrijf moet stoppen :cry:
Tim is hele slimme kerel op gebied van wagens tunen , laswerkjes etc. Enkel een zaak in goede banen leiden en alles organiseren is niet zo simpel volgens mij.
Zie verkopen :
http://www.jorisco.be/auction/auction/
Mensen die zo een verkopen al hebben meegemaakt weet dat voor de meeste objecten zoals werkbakken en bruggen de prijs zelfs ver10dubbeld kan worden. Als een villa word ingezet voor 100000Euro gaat hij nog voor 400000Euro weg :lol:
Maar ge kunt wel "mits geluk" wa koopjes doen. Staat een BBQ en Friteuse ook tussen trouwens :roll: :lol:
dumpprijzen in zijn zak ja en van vele onder ons die geld kwijt zijn en of material, failliet of niet vele willen en zullen hun geld gaan halen dat weet ik .als hij ergens opduikt zijn ze hem meteen weer aan het volgen,voorlopig rijdt ie weer rond met een S2000 ,en de nsx ...