Ben heel benieuwd hoe het er in real live uitziet Maar met deze achterbumper moet je zeker ook met amerikaanse platen gaan rijden.. want normale passen er volgens mij niet echt in :wink:
De voorbumper was voor mij heel erg wennen, maar na een tijdje begon ik hem toch wel mooi te vinden. Ik denk dat het er IRL wel erg goed uit ziet. Maar idd, vooral de achterkant, en zijkant vindt ik zelf het mooist.
Wat de schermen betreft, twijfel ik zelf ook nog heel erg,....
Groeten, Jochem.
P.s. Ik rijd nu ook al met een amerikaanse plaat voor, en heb al een nieuwe liggen voor de achterkant!
achterbumper is echt super gaaf voorbumper ook gaaf de zijschermen vindt ik daar ook bij horen alleen die sideskirts vind ik echt erg goedkoop staan op de integra ik heb ze op mijn civic gehad heb er altijd spijt van gehad. want iedereen heeft die skirts.
maar als je ze mooi vind moet je ze zeker nemen want smaken verschillen. want anders rijd iedereen met dezelfde auto rond.
succes met de verbouwing
bertjehonda wrote:achterbumper is echt super gaaf voorbumper ook gaaf de zijschermen vindt ik daar ook bij horen alleen die sideskirts vind ik echt erg goedkoop staan op de integra ik heb ze op mijn civic gehad heb er altijd spijt van gehad. want iedereen heeft die skirts. maar als je ze mooi vind moet je ze zeker nemen want smaken verschillen. want anders rijd iedereen met dezelfde auto rond. succes met de verbouwing
Ik vindt de Skirts wel mooi, en strak, in het geheel passen. Ik ben niet zo van rare skirts,... Gewoon een beetje recht toe, recht aan.... En vaak is het zo, dat als "iedereen" ze heeft, dat het niet voor niets is!
Achterkant kan ik me wel indenken dat dat in het echt gaaf staat. Side skirts vind ik wel ok, redelijk standaard. Maar voorbumper is niet mijn ding. Mjah ik vind de voorkant van een ITR standaard al heel gaaf....
Jo& wrote:Kun je wel zomaar met Amerikaanse platen rondrijden, laat staan verkrijgen?
Platen kosten idd 17,50 p/s of zo. Rijd er zelf al een jaar en 3 maanden mee, en nooit problemen mee. Ben zelfs al meerdere keren langs de kant gezet voor algemene controle enz. Maar nog nooit iets over gehoord! (Terwijl ik achter wel een gewone heb, dus het zou op moeten vallen).
Jo& wrote:Kun je wel zomaar met Amerikaanse platen rondrijden, laat staan verkrijgen?
Platen kosten idd 17,50 p/s of zo. Rijd er zelf al een jaar en 3 maanden mee, en nooit problemen mee. Ben zelfs al meerdere keren langs de kant gezet voor algemene controle enz. Maar nog nooit iets over gehoord! (Terwijl ik achter wel een gewone heb, dus het zou op moeten vallen).
"Jo&":1xm5m9dr wrote:Kun je wel zomaar met Amerikaanse platen rondrijden, laat staan verkrijgen?
Greetz,[/quote:1xm5m9dr]
Ben eergisteren aangehouden, boete van 90 euro voor amerikaanse kentekenplaat aan de voorzijde...Ik gooi snel die originele er weer op binnenkort :-?
Johan FN2 wrote:Dan is het in een jaar tijd €25,- meer geworden... :-?
Ach ja voor die €90,- zou ik het nog niet laten haha... :lol:
Idd!
Maar jah, als je aangehouden wordt, dan zou ik er denk ik wel over gaan twijfelen,...
Maar zoals ik al zei, ben al meerdere keren aan de kant gezet, en al meerdere keren een kleine bekeuring gekregen. (Bijv. voor mistlampen die nog aan stonden)! Maar er is nog nooit iets van gezegt! Dus ik kijk het nog even aan!
"Johan FN2":7jcsyxj3 wrote:Dan is het in een jaar tijd €25,- meer geworden... :-?
Ach ja voor die €90,- zou ik het nog niet laten haha... :lol:
Idd!
Maar jah, als je aangehouden wordt, dan zou ik er denk ik wel over gaan twijfelen,...
Maar zoals ik al zei, ben al meerdere keren aan de kant gezet, en al meerdere keren een kleine bekeuring gekregen. (Bijv. voor mistlampen die nog aan stonden)! Maar er is nog nooit iets van gezegt! Dus ik kijk het nog even aan!
Greetz,[/quote:7jcsyxj3]
Oh ja, en mijn spoiler mocht er eigenlijk ook niet op zitten, daar heeft hij me mee gematst... :lol: Toen ik zei dat deze standaard is geloofde hij het natuurlijk niet.
DeraileD wrote:Oh ja, en mijn spoiler mocht er eigenlijk ook niet op zitten, daar heeft hij me mee gematst... :lol: Toen ik zei dat deze standaard is geloofde hij het natuurlijk niet.
Dat heb ik ook een keer gehad! Kom je aanrijden bij een controle met compleet open uitlaatsysteem en kleine nummerplaten, wat krijg je vervolgens te horen: 'Euh meneer die spoiler mag niet he.' :lol: :lol: