Beste banden voor ITR
-
Beste banden voor ITR
wat zijn uit jullie ondervindingen de beste banden voor een ITR?
mijn voorste potenza's Re010 zijn versleten dus het is tijd voor andere.
achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
grtn :-)
mijn voorste potenza's Re010 zijn versleten dus het is tijd voor andere.
achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
grtn :-)
Sinister wrote:Ik heb Toyo proxes maar kweet ni wa type en ben er zeer tevreden van, wel een 17 inch band bij mij. Rij er nu al 30000 km mee rond.
Die bridgestones zijn beter maar ook duurder, de rubber is zachter en hierdoor heb je meer grip denk ik. Maar ze slijten ook rapper volgens mijn dealer.
Voor wat hoort wat. zachter rubber - meer grip - meer slijtage.
Bridgestone heeft naar mijn mening wat dat betreft de beste combinatie. Een Pirelli geeft ook zeer goede grip maar slijt nog sneller. Te zacht rubber.
Re: Beste banden voor ITR
hondafreak wrote:achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
Dus ze zijn lek?.... :twisted:
roblom wrote:hondafreak wrote:achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
:lol:
-
ITR897 wrote:roblom wrote:hondafreak wrote:achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
en iemand ervaring met toyo proxes op een itr of met falken banden? want de bridgestones zijn meestal enkel nog te verkrijgen in de turanza reeks en niet meer in de potenza re...
grtn
hondafreak wrote:ITR897 wrote:roblom wrote:hondafreak wrote:achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
en iemand ervaring met toyo proxes op een itr of met falken banden? want de bridgestones zijn meestal enkel nog te verkrijgen in de turanza reeks en niet meer in de potenza re...
grtn
Raar , Potenza reeks is en blijft er altijd . Ik denk dat jezelf maar eens op pad moet gaan voor een Potenza band want er zijn er genoeg verkrijgbaar.
Proxes heb ik welgeteld 2 weken (om precies te zijn 17dagen) op de ITR gehad , daarna verkocht.
Falken tja wel goede recensies gelezen over de FK serie of de zogenoemde semi slick RT6....serie.
Blijf erbij Potenza of een ander band met een harde wang waar geen beweging in te krijgen is.
-
Heb sinds afgelopen week 4 nieuwe banden op de OEM Velgen voor de ITR...
Falken ZIEX ZE912..
Nogal wat referenties dat ze op nat weer minder zouden zijn,
moet zeggen dat ze perfect bevallen. Super grip, zowel nat als droog, heerlijk bandje!
Had ook Falkens op de ATR, ben hier zeer goed over te spreken, voor de ITR sowieso een aanrader.
Falken ZIEX ZE912..
Nogal wat referenties dat ze op nat weer minder zouden zijn,
moet zeggen dat ze perfect bevallen. Super grip, zowel nat als droog, heerlijk bandje!
Had ook Falkens op de ATR, ben hier zeer goed over te spreken, voor de ITR sowieso een aanrader.
hondafreak wrote:ITR897 wrote:roblom wrote:hondafreak wrote:achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
grtn
Check autobandenmarkt.nl Haal ik mijn banden ook vandaan.
-
Arno wrote:hondafreak wrote:ITR897 wrote:roblom wrote:hondafreak wrote:achteraan ligt er pirelli's op (gestoken door vorige eigenaar nog)
grtn
Check autobandenmarkt.nl Haal ik mijn banden ook vandaan.
heb ik ook al op gekeken maar hebben geen potenza's meer in die maat :-?
hondafreak wrote:heb ik ook al op gekeken maar hebben geen potenza's meer in die maat :-?
Een paar weken geleden stonden ze nog wel op die site... :dunno:
hondafreak wrote:en iemand ervaring met toyo proxes op een itr of met falken banden? want de bridgestones zijn meestal enkel nog te verkrijgen in de turanza reeks en niet meer in de potenza re...
grtn
Ik heb vorig jaar de falken FK451 gehad, zeer stille band die ook lekker instuurt. Grip zat heel goed...