Seibon carbon motorkap FN2
Seibon carbon motorkap FN2
Ik heb vandaag mijn Seibon carbon motorkap opgehaald voor mijn FN2, maar nu ben ik bij het monteren tegen een probleem aangelopen. Pasform / kwaliteit van de kap is perfect, maar op het moment dat ik de motorkap wil sluiten gaat deze niet dicht. Hij valt wel in het slot maar vervolgens gaat hij met geen mogelijkheid verder dicht, is hier een oplossing voor? 

Het kan zijn dat de rubberen doppen waar de kap aan de voorkant op rust wat te hoog zijn. Ik weet niet of ze wel in hoogte instelbaar zijn, maar aan de achterkant zitten ook van zulke doppen voor de achterklep.
Bij mijn FN2 sloot de achterklep aanvankelijk niet goed omdat de doppen te hoog zaten, het bleek dat ik ze een stukje kon indraaien waardoor ze lager kwamen te zitten, toen sloot de klep wel goed en lag mooi aan met de rest van de carrosserie. Misschien is deze truc ook toe te passen aan de voorkant, in het ergste geval moet er een stukje van de doppen worden afgehaald, zodat de motorkap naar behoren sluit.
Bij mijn FN2 sloot de achterklep aanvankelijk niet goed omdat de doppen te hoog zaten, het bleek dat ik ze een stukje kon indraaien waardoor ze lager kwamen te zitten, toen sloot de klep wel goed en lag mooi aan met de rest van de carrosserie. Misschien is deze truc ook toe te passen aan de voorkant, in het ergste geval moet er een stukje van de doppen worden afgehaald, zodat de motorkap naar behoren sluit.
-
-
-
Vleugel hebben we idd al over nagedacht, maar het moet ook niet TE worden, waren we het al over eens,.... (Johan en ik liggen vaak erg op een lijn wat dat betreft).
Over wielen waren we het ook al eens , of jah, hebben al een zeer mooi idee,...! Maar ik weet niet of ik al wat mag vertellen??
Verder heeft Johan een aantal ideeen, waarvan ik denk dat ze ECHT super zijn!
Maar mischien is het dan beter om er verder op in te gaan in zijn wie = wie topic,.. Whahahaha Anders gaat het redelijk Off-Topic.... :lol:
Greetz,
Over wielen waren we het ook al eens , of jah, hebben al een zeer mooi idee,...! Maar ik weet niet of ik al wat mag vertellen??
Verder heeft Johan een aantal ideeen, waarvan ik denk dat ze ECHT super zijn!
Maar mischien is het dan beter om er verder op in te gaan in zijn wie = wie topic,.. Whahahaha Anders gaat het redelijk Off-Topic.... :lol:
Greetz,
-
Johan FN2 wrote:bartman wrote:ik denk dat het grand-prix pack geweldig mooi zou zijn op uw auto..
Ik ben er wel over na aan het denken, om deze binnenkort te bestellen... :-)
Staat trouwens een betere foto van de FN2 met kap in mijn voorsteltopic...
Whahahahaha DAAR hadden we het dus al over,... Hehe!
Greetz,
Johan FN2 wrote:bartman wrote:ik denk dat het grand-prix pack geweldig mooi zou zijn op uw auto..
Ik ben er wel over na aan het denken, om deze binnenkort te bestellen... :-)
Staat trouwens een betere foto van de FN2 met kap in mijn voorsteltopic...
Kun je misschien geen CF kit bestellen of iig een frontlip van CF? Denk dat dat echt heel stoer staat!
Al vind ik de GP pack ook super staan trouwens!