he gozer vette bak
wat is het een TSi of een TSFi
want de TSi haalt vlgs mij de 280 niet hoor. (TFSi al helemaal niet)
(zonder noodzakelijke mechanische aanpassingen).
is rond 250 max dacht ik.
Het is een 2.0 TSi motor
TFSi worden niet meer gemaakt!
De cupra 310 wordt toch ook gechipt van 240 pk naar 310pk
zij gaan geen nieuwe motor gaan ontwikkelen voor 100st. nee die wordt gewoon getuned door de dealer waar je overigens ook zelf voor betaalt alleen zit het hierbij in de prijs berekend. ( en de cupra kan zelfs naar 344pk allen heb je dan een andere turbolader nodig.)
dus waarom is 211 naar 280 te gek ?
ps. zal tussen de 270 en 280 zijn ABT is nog bezig met het ontwikkelen en testen van de chip.
@ S.J
Als mijn vriendin is geen P.I.M.P want dat zou betekenen dat ik de ho ben. :-?
Nee, dat gaat hier niet op. :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:Het is een 2.0 TSi motor TFSi worden niet meer gemaakt!
De cupra 310 wordt toch ook gechipt van 240 pk naar 310pk zij gaan geen nieuwe motor gaan ontwikkelen voor 100st. nee die wordt gewoon getuned door de dealer waar je overigens ook zelf voor betaalt alleen zit het hierbij in de prijs berekend. ( en de cupra kan zelfs naar 344pk allen heb je dan een andere turbolader nodig.) dus waarom is 211 naar 280 te gek ?
ps. zal tussen de 270 en 280 zijn ABT is nog bezig met het ontwikkelen en testen van de chip.
@ S.J Als mijn vriendin is geen P.I.M.P want dat zou betekenen dat ik de ho ben. :-? Nee, dat gaat hier niet op. :lol:
Alleen is de cupra een s3 motor met iets minder vermogen. De meeste cupras halen ook meer dan de opgegeven 240pk.
Het is niet alleen de software wat het verschil is tussen de 2liter tfsi motoren. Ik weet dus ook niet of je jouw motor met die van een s3 kan vergelijken...
JD levert trouwens een chip die de Q5 naar 250pk brengt. Dus ook niet 280pk...