JDM ITR 98spec
-
- Posts: 383
- Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
- Contact:
ITR897 wrote:Een paar dagen voor het ongeval toch nog eens goed kunnen profiteren van mijn ITR. Voor de eerste keer het circuit op.
Heb een fotoreeks besteld van een fotograaf die daar enkele kiekjes van mijn wagen had gemaakt. Hier een voor proefje.
En zo zullen we hem herinneren ! Jammer dat je er zo abrupt afscheid van moest nemen. Ik weet wel hoe zoiets voelt. Is me in het verleden wel eens overkomen. Niet leuk, maar zolang je zelf maar niets hebt !
Sterkte ermee ! En je vindt vast en zeker iets waardigs weer als opvolger :-).
Greeetz Vincent
De koper van mijn wagen heeft me gezegd dat hij terug wordt opgemaakt en verkocht wordt. Hij zal ook op de juiste manier gemaakt worden en niet door een pruts carosserie bedrijf. (officieële Honda dealer).
Hij zal er wel enigzins anders uitzien in de vorm van andere velgen (17inch) en geen uitsparingen in de zijkant van de voorbumper die hem specifiek de mijne maakte.
Ik ben langs één kant blij dat de wagen terug een tweede kans krijgt maar anderzijds vind ik het toch jammer dat hij niet alleen de mijne zal geweest zijn.
Hij zal er wel enigzins anders uitzien in de vorm van andere velgen (17inch) en geen uitsparingen in de zijkant van de voorbumper die hem specifiek de mijne maakte.
Ik ben langs één kant blij dat de wagen terug een tweede kans krijgt maar anderzijds vind ik het toch jammer dat hij niet alleen de mijne zal geweest zijn.
-
- Posts: 217
- Joined: Sat Apr 12, 2008 9:18 am
Ok... het is dus zover. Ben er eigenlijk al 2 weken mee aan het rond rijden maar heb nu pas tijd gehad om foto's te maken.
Mijn nieuwe ride. Het is voor mij een goedkope, voorlopige oplossing waar ik hopelijk toch een paar jaar mee verder kan.
Jammer genoeg geen Jap. Ik kon, in de prijsklasse waarin ik aan het zoeken was, niet echt iets naar mijn zin vinden. Dus is het MAAR een BMW geworden.
Totaal niet te vergelijken met mijn ITR. Man, wat mis ik die power. Maar niettemin toch een wagen die voor zijn leeftijd erg soepel rijdt.
Het werd een BMW 318is Procar. Een speciale oplage van 2500 stuks die BMW gebouwd heeft voor de homologatie van het Procar kampioenschap in '94.
Pictures:

Mijn nieuwe ride. Het is voor mij een goedkope, voorlopige oplossing waar ik hopelijk toch een paar jaar mee verder kan.
Jammer genoeg geen Jap. Ik kon, in de prijsklasse waarin ik aan het zoeken was, niet echt iets naar mijn zin vinden. Dus is het MAAR een BMW geworden.
Totaal niet te vergelijken met mijn ITR. Man, wat mis ik die power. Maar niettemin toch een wagen die voor zijn leeftijd erg soepel rijdt.
Het werd een BMW 318is Procar. Een speciale oplage van 2500 stuks die BMW gebouwd heeft voor de homologatie van het Procar kampioenschap in '94.
Pictures:








[quote="Sinister"]Ja Koen veel sterkte he maat, echt spijtig van het voorval maar zo een dingen gebeuren eenmaal, en wie weet krijgt ge later nog de kans om kei hard terug te komen he ]
tja... heb lang naar E36's zitten kijken en er zaten ook wel mooie M3's tussen. Alleen de prijs was er ook wel naar.
In Engeland stond zelfs een prachtige E30 M3 te koop LHD met een prachtig mooi rood kleurtje en zwarte wielen. Just the way i like it. :lol:
Ideaal als trackday wagen.
tja... heb lang naar E36's zitten kijken en er zaten ook wel mooie M3's tussen. Alleen de prijs was er ook wel naar.
In Engeland stond zelfs een prachtige E30 M3 te koop LHD met een prachtig mooi rood kleurtje en zwarte wielen. Just the way i like it. :lol:
Ideaal als trackday wagen.