JDM ITR 98spec

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
V-tje integra

Post by V-tje integra »

veel sterkte man...
sigur

Post by sigur »

jammer :( komt vast wel weer iets moois voor in de plaats.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Sniff! :cry:
DC2

Post by DC2 »

Jammer man, sterkte iig!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Een paar dagen voor het ongeval toch nog eens goed kunnen profiteren van mijn ITR. Voor de eerste keer het circuit op.

Heb een fotoreeks besteld van een fotograaf die daar enkele kiekjes van mijn wagen had gemaakt. Hier een voor proefje.

Image
S.J.

Post by S.J. »

Shit man heel erg zonde van je auto. Gelukkig heb je inderdaad zelf niets. Toen ik het las voelde ik toch wel iets van natte ogen bij mezelf.
Heel veel sterkte met dit verlies.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Dank je allemaal.
Apex

Post by Apex »

ITR897 wrote:Een paar dagen voor het ongeval toch nog eens goed kunnen profiteren van mijn ITR. Voor de eerste keer het circuit op.

Heb een fotoreeks besteld van een fotograaf die daar enkele kiekjes van mijn wagen had gemaakt. Hier een voor proefje.

Image

En zo zullen we hem herinneren ! Jammer dat je er zo abrupt afscheid van moest nemen. Ik weet wel hoe zoiets voelt. Is me in het verleden wel eens overkomen. Niet leuk, maar zolang je zelf maar niets hebt !

Sterkte ermee ! En je vindt vast en zeker iets waardigs weer als opvolger :-).

Greeetz Vincent
JDMTEG

Post by JDMTEG »

De koper van mijn wagen heeft me gezegd dat hij terug wordt opgemaakt en verkocht wordt. Hij zal ook op de juiste manier gemaakt worden en niet door een pruts carosserie bedrijf. (officieële Honda dealer).

Hij zal er wel enigzins anders uitzien in de vorm van andere velgen (17inch) en geen uitsparingen in de zijkant van de voorbumper die hem specifiek de mijne maakte.

Ik ben langs één kant blij dat de wagen terug een tweede kans krijgt maar anderzijds vind ik het toch jammer dat hij niet alleen de mijne zal geweest zijn.
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Hey,

Zit nu pas net te lezen over je ongeluk! Wat erg,... 9 jaar lang de eigenaar, zou je een medaille voor moeten krijgen!

Erg mooi foto als laatste herinnering, en ook beter zo te houden!

Suc6 met de volgende wagen, wat het ook mag worden!

Greetz, Jochem.
ITR1609

Post by ITR1609 »

Echt klote man!!! Het was echt een super mooi exemplaar...
Veel suc6 met de verwerking van het verlies..
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ok... het is dus zover. Ben er eigenlijk al 2 weken mee aan het rond rijden maar heb nu pas tijd gehad om foto's te maken.

Mijn nieuwe ride. Het is voor mij een goedkope, voorlopige oplossing waar ik hopelijk toch een paar jaar mee verder kan.

Jammer genoeg geen Jap. Ik kon, in de prijsklasse waarin ik aan het zoeken was, niet echt iets naar mijn zin vinden. Dus is het MAAR een BMW geworden.

Totaal niet te vergelijken met mijn ITR. Man, wat mis ik die power. Maar niettemin toch een wagen die voor zijn leeftijd erg soepel rijdt.

Het werd een BMW 318is Procar. Een speciale oplage van 2500 stuks die BMW gebouwd heeft voor de homologatie van het Procar kampioenschap in '94.

Pictures:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Sinister

Post by Sinister »

Ja Koen veel sterkte he maat, echt spijtig van het voorval maar zo een dingen gebeuren eenmaal, en wie weet krijgt ge later nog de kans om kei hard terug te komen he ;)
Vette BMW allesinds echt goed onderhouden precies. Anders kunt ge als de tijd rijp is mss ne M3 kopen hehe :)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

[quote="Sinister"]Ja Koen veel sterkte he maat, echt spijtig van het voorval maar zo een dingen gebeuren eenmaal, en wie weet krijgt ge later nog de kans om kei hard terug te komen he ]

tja... heb lang naar E36's zitten kijken en er zaten ook wel mooie M3's tussen. Alleen de prijs was er ook wel naar.

In Engeland stond zelfs een prachtige E30 M3 te koop LHD met een prachtig mooi rood kleurtje en zwarte wielen. Just the way i like it. :lol:
Ideaal als trackday wagen.
Sinister

Post by Sinister »

Wel eens de blok afspuiten he :smile:
Neenee da komt wel allemaal in orde ben er zeker van, na slechte tijden komen er weer goede tijden en dan zal het zeker wat vets zijn hehe
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ja... blok moet nog eens goed onderhanden worden genomen als ook de buiten kant. Zitten behoorlijk wat krasjes op. Volgende maand of zo als het weer wat beter wordt.
Sinister

Post by Sinister »

Spoiler trekt wel fel op een ITR spoiler moet ik zeggen hehe
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Sinister wrote:Spoiler trekt wel fel op een ITR spoiler moet ik zeggen hehe

Waarom denkt ge dat ik deze gekocht heb... :lol:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

mijn ITR in zijn laatste en beste dagen.
The final pics...

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Voilà...
Benjdmin