goede dag honda type r rijders
-
goede dag honda type r rijders
Ik zal me even voorstellen ik ben Niek en ik heb een atr gekocht.
alleen er moet nog een spoiler op. en dan is die voor mij af want de rest zit eral op ik zal ook even wat foto,s op de site zetten
groetjes niek
alleen er moet nog een spoiler op. en dan is die voor mij af want de rest zit eral op ik zal ook even wat foto,s op de site zetten
groetjes niek
-
-
-
het vermogen en het nummer
ja het nummer is 26 en het vermogen zeggen ze op 250 pk
Re: het vermogen en het nummer
type r niek wrote:ja het nummer is 26 en het vermogen zeggen ze op 250 pk
Mooi 8)
250pk? Wat zijn de mods en heeft men de auto op een dyno gehad?
-
ik heb de auto nog niet op de testbank gehat maar die gene waar ik em van gekocht hat zij dat tegen mij dat die 250 pk hat . maar ik zal wel even vertellen wat er alle maal op zit een vtec controller en een open lucht filter met een tenzo buis. van af het spruitstuk tot het eind van supersprint met twee dikke pijpen groeten niek
-
Sportfilter met aanzuigbuis en sportuitlaat leveren helaas geen 39 pk op. Een VTEC controller al helemaal niet..
Mischien dat die mods je in een heel gunstig geval 5 pk extra opleveren..
211 pk is al zeer behoorlijk in een Accord, je hebt dan al gewoon een super auto, zeker opgeteld met het sublieme weggedrag.
Benieuwd naar de foto's!
211 pk is al zeer behoorlijk in een Accord, je hebt dan al gewoon een super auto, zeker opgeteld met het sublieme weggedrag.
Benieuwd naar de foto's!
bastiaan45 wrote:Sportfilter met aanzuigbuis en sportuitlaat leveren helaas geen 39 pk op. Een VTEC controller al helemaal niet..
Benieuwd naar de foto's!
U bedoeld 212pk :wink:
Waar blijven de foto's?
-
-
-
nee de twee de honda maar de eerste type r maar het maakt ook niet veel uit dat de pks niet klopten het is wel een super auto ik ben er trots mee groetjes niek
Terecht, het is een super auto, de beste die ik ooit gehad heb, zonder twijfel, en ik heb al best wat auto's gehad..
U bedoeld 212pk
:wink: Helemaal waar.. die smerige Subaru heeft mijn geest vervuild! 8)
Veel plezier ermee joh, en snel foto's posten..