Bron:
http://www.autoblog.nl/archive/2008/11/ ... -voor-auto
bastiaan45 wrote:Een vriend van mij wees me op deze prachtige Integra fotoshoot..
g-unit wrote:Zeker net terug uit Afghanistan een paar maanden en met de hoop binnen een paar dagen weer te worden uitgezonden naar IraQ en daar direct op een landmijn gaan liggen :stampen:
P.s. Ik kan het nog steeds niet geloven dat er een idioot bestaat die een ITR Neus durft te verkrachten door die op een Toyota Celica te monteren.
Hoe durf je :?:
g-unit wrote:Zeker net terug uit Afghanistan een paar maanden en met de hoop binnen een paar dagen weer te worden uitgezonden naar IraQ en daar direct op een landmijn gaan liggen :stampen:
P.s. Ik kan het nog steeds niet geloven dat er een idioot bestaat die een ITR Neus durft te verkrachten door die op een Toyota Celica te monteren.
Hoe durf je :?:
g-unit schreef:
Zeker net terug uit Afghanistan een paar maanden en met de hoop binnen een paar dagen weer te worden uitgezonden naar IraQ en daar direct op een landmijn gaan liggen
Hoe durf je
Wat praat je nou steeds over ITR front op ze celica?