Jochem Integra DC2 Rnr:01610
-
Heb weer wat leuks besteld bij AVB,...
En JA, het zijn eindelijk de wielen die eraf mogen!!!
4x 5-Zigen FN01RC Bronze,... 17x7 5x114.3 Incl. Blauwe 5-Zigen Wielbouten,... Verwacht eind Dec. Begin Jan.
http://www.avb-sports.be/universal/whee ... eels/14445
Greetz,
En JA, het zijn eindelijk de wielen die eraf mogen!!!
4x 5-Zigen FN01RC Bronze,... 17x7 5x114.3 Incl. Blauwe 5-Zigen Wielbouten,... Verwacht eind Dec. Begin Jan.
http://www.avb-sports.be/universal/whee ... eels/14445
Greetz,
-
-
-
-
Nou zoals velen weten, staat de ITR te koop. Maar aangezien ik eigenlijk weinig tot geen intresse heb van eventuele kopers, kan ik toch niet stil blijven staan.
Ik heb o.a. de vleugel, Takata's en C-Pillarbar verkocht, en heb hier toch nog een erg mooi bedrag voor terug gekregen!
Ik heb gister een set OEM veren opgehaald, die gemonteerd gaan worden. En als het goed is, krijg ik binnen nu en een uurtje of 2 mijn set Witte OEM DC2 Wielen binnen.
Deze veren en de wielen gaan dan ook gemonteerd worden. En ik ga verder de wagen in elk geval weer origineel maken. D.W.Z. dat dus ook de Seibon Carbon Motorkap, en de Carbon Spoon Stijl Spiegels er af gaan, en die zullen ook los te koop zijn. Wat wel zal blijven is de Fujita C.A.I. en de Skunk2 Cat-Back. Hier komen nog wel een Skunk2 4-1 Header en Testpipe bij,... later....
Ook zal dus mijn verkoop topic aangepast (moeten
) worden.
Mits er geen intresse is, dan blijft de auto gewoon in mijn bezit, aangezien hij zonder Takata's toch al een stuk "Family" vriendelijker is. En de financiele kwestie,... Tsja,... Dan maar er wat langer over doen toch?!
Dus dat is zoals het er nu voor staat.
Greetz,
P.s. Zal van de week even foto's posten hoe hij er bij staat als "Stock" op de "Nieuwe" wielen, en enkele cm's hoger
.
Ik heb o.a. de vleugel, Takata's en C-Pillarbar verkocht, en heb hier toch nog een erg mooi bedrag voor terug gekregen!
Ik heb gister een set OEM veren opgehaald, die gemonteerd gaan worden. En als het goed is, krijg ik binnen nu en een uurtje of 2 mijn set Witte OEM DC2 Wielen binnen.
Deze veren en de wielen gaan dan ook gemonteerd worden. En ik ga verder de wagen in elk geval weer origineel maken. D.W.Z. dat dus ook de Seibon Carbon Motorkap, en de Carbon Spoon Stijl Spiegels er af gaan, en die zullen ook los te koop zijn. Wat wel zal blijven is de Fujita C.A.I. en de Skunk2 Cat-Back. Hier komen nog wel een Skunk2 4-1 Header en Testpipe bij,... later....
Ook zal dus mijn verkoop topic aangepast (moeten

Mits er geen intresse is, dan blijft de auto gewoon in mijn bezit, aangezien hij zonder Takata's toch al een stuk "Family" vriendelijker is. En de financiele kwestie,... Tsja,... Dan maar er wat langer over doen toch?!

Dus dat is zoals het er nu voor staat.
Greetz,
P.s. Zal van de week even foto's posten hoe hij er bij staat als "Stock" op de "Nieuwe" wielen, en enkele cm's hoger

-
-
-
Nou wielen ligger er al even onder, maar de veren nog niet (Heb ik wel al thuis liggen),.... Twijfel er ook nog over of ik het nu wel of niet moet doen,.. Want hij ligt nu wel erg mooi op zijn wielen,....
Wat ik wel wil doen, is de wielen opnieuw laten spuiten,... Dan zijn er enkele opties die ik overweeg, en ben benieuwd hoe de meerderheid er over denkt,...
Of Wit (NH-0)...
Of Wit (NH-0), met een (Type-R) Rode Rand...
Of Mat Zwart...
Of Mat Zwart met een (Type-R) Rode Rand...
Of Bronze...
Morgen gaat Johan (Ook wel bekend op het forum vanwege zijn Zilvere FN2), een erg leuke goodie ophalen. Daarna gaan we meteen even een duo shoot doen van zijn FN2 met mijn ITR. Dus foto's komen er aan!
Greetz,
Wat ik wel wil doen, is de wielen opnieuw laten spuiten,... Dan zijn er enkele opties die ik overweeg, en ben benieuwd hoe de meerderheid er over denkt,...
Of Wit (NH-0)...
Of Wit (NH-0), met een (Type-R) Rode Rand...
Of Mat Zwart...
Of Mat Zwart met een (Type-R) Rode Rand...
Of Bronze...
Morgen gaat Johan (Ook wel bekend op het forum vanwege zijn Zilvere FN2), een erg leuke goodie ophalen. Daarna gaan we meteen even een duo shoot doen van zijn FN2 met mijn ITR. Dus foto's komen er aan!
Greetz,
-
Johan FN2 wrote:NH-0 of bronze pik!
Matt zwart met rode rand is mijn kleur al! Haha... :clap
Morgen inderdaad de eerste mod voor de FN2 monteren (niet matt zwart met rode rand trouwens)...![]()
Like i said @ SG Forum,... NH-0 met Rode Rand lijkt mij zelf namelijk erg mooi,... Dan komt dat denk ik erg mooi uit met mijn Logo's, Remklauwen en Recaro's,...
Wat betreft je Mod,... Mat zwart komt wel heel dicht in de buurt,... Alleen is het niet mat, en ook niet ECHT zwart,... (Hoewel veel mensen dat vaak wel denken) whahaha...

Greetz,
P.s. Mijn Remklauwen moeten binnekort ook echt eens opnieuw in de rode lak,...
-
Nou,....... Het toppunt van iemand die continue van gedachten veranderd staat voor jullie!!! Ik weet het, wordt ook vaak gek van mezelf. Het is alleen zo dat ik al heel lang met twee gedachtes rond loop.
Gedachte 1: Auto weer helemaal stock maken, en lekker rond rijden.
Gedachte 2: De auto toch meer show maken, aangezien ik erg graag naar meetings ga, en op shows sta. En ik denk dat een ITR ook MET de juiste Body en velgen erg mooi kan zijn.
Aangezien mijn huidige situatie toch weer zo gedraaid is, dat het me nu wel goed uitkomt, heb ik besloten om 100% voor optie 2 te gaan. D.w.z. dat de Seibon Carbon Motorkap en de Spoon Carbon Mirrors blijven, en zo ook de OEM NH-0 Vleugel.
Wat er bij gaat komen is de body van Erwin, die heeft zijn body een tijd geleden te koop gezet hier op het Forum, maar is het ons eigenlijk nooit gelukt om tot een feitelijke ontmoeting te komen. Volgende week zaterdag doen we weer een poging, en rijd ik die kant op, om alvast de voor- en achterbumper op te halen. Later volgen de Sideskirts, en mischien ook de Voorschermen.
Het betreft de volgende body:
-----
-----
-----
-----
Ik ga dan zijn voor- en achterbumper, sideskirts en mischien later nog, de voorschermen over nemen.
Volgende week Zaterdag ga ik dan ook meteen even langs AVB, want zij hebben een set Rode achterlichten voor mij gereserveerd liggen. En ik verwacht binnekort ook een set JDM Window Visors binnen te krijgen. En ik ben aan het sparen voor een OEM MOMO SRS Stuurtje.
Zie foto van de Rode Achterlichten:
-----
-----
Naar mijn mening zal het dan een erg mooi totaal plaatje gaan worden, en zou het helemaal af zijn wanneer ik nog een setje mooie bronze wielen monteer.
Mischien niet iedereen zijn ding, maar ik ga ervoor!
Groeten, Jochem.
Gedachte 1: Auto weer helemaal stock maken, en lekker rond rijden.
Gedachte 2: De auto toch meer show maken, aangezien ik erg graag naar meetings ga, en op shows sta. En ik denk dat een ITR ook MET de juiste Body en velgen erg mooi kan zijn.
Aangezien mijn huidige situatie toch weer zo gedraaid is, dat het me nu wel goed uitkomt, heb ik besloten om 100% voor optie 2 te gaan. D.w.z. dat de Seibon Carbon Motorkap en de Spoon Carbon Mirrors blijven, en zo ook de OEM NH-0 Vleugel.
Wat er bij gaat komen is de body van Erwin, die heeft zijn body een tijd geleden te koop gezet hier op het Forum, maar is het ons eigenlijk nooit gelukt om tot een feitelijke ontmoeting te komen. Volgende week zaterdag doen we weer een poging, en rijd ik die kant op, om alvast de voor- en achterbumper op te halen. Later volgen de Sideskirts, en mischien ook de Voorschermen.
Het betreft de volgende body:
-----

-----

-----

-----
Ik ga dan zijn voor- en achterbumper, sideskirts en mischien later nog, de voorschermen over nemen.
Volgende week Zaterdag ga ik dan ook meteen even langs AVB, want zij hebben een set Rode achterlichten voor mij gereserveerd liggen. En ik verwacht binnekort ook een set JDM Window Visors binnen te krijgen. En ik ben aan het sparen voor een OEM MOMO SRS Stuurtje.
Zie foto van de Rode Achterlichten:
-----

-----
Naar mijn mening zal het dan een erg mooi totaal plaatje gaan worden, en zou het helemaal af zijn wanneer ik nog een setje mooie bronze wielen monteer.
Mischien niet iedereen zijn ding, maar ik ga ervoor!
Groeten, Jochem.
jochem dc2 wrote:Mischien niet iedereen zijn ding, maar ik ga ervoor!
Maakt toch niet uit? Het is en blijft je eigen wagen...

Ik denk dat het geheel wel heel mooi zal staan op je ITR, zeker in combinatie met een mooi setje bronze wielen... :wink:
Zijschermen zijn een twijfelgevalletje, maar 'like I said' het is jouw ITR... :thumbs: